2007年3月5日 星期一

鳳園 II



趁住今個星期六, 日都o係香港, 又去0左鳳園一次.  今次去, 蝴蝶比上次少. 只係影0左個零鐘, 收獲麻麻.

呢兩隻鳳碟追0左好耐先肯停一停. 通常size愈大, 愈少會企定定比你影. 呢兩幅佢地都係一路拍翼一路食.





呢隻夠搶眼, 不過出現過一次之後都再冇再出現過.  (問過人, 叫美眼蛺蝶)



兩幅細小既粉碟.





常見既
蛺蝶.






其他亂拍.







8 則留言:

  1. 靚的蝴蝶, 靚的相呀!!

    回覆刪除
  2. 嘩﹐點可以影到咁細緻既﹖

    回覆刪除
  3. 多謝, 但同其他師兄師姐比仲差好遠. 其實鳳園都幾多蝴蝶出沒, 比小小耐性就影到.

    回覆刪除
  4. 如果要你教我點去鳳園可以嗎? 我上次去搵唔到...白行一趟><!!!

    回覆刪除
  5. 我想問下你...你影蝴蝶係用邊支鏡ga... 我係新手...想買Nikon D80... 但又唔係太想花太多錢落個鏡度... 個鏡中挺就ok啦...你有冇好介紹啊!!! 我啱啱出來做野...唔想買錯鏡頭浪費錢... 所以周圍問人意見,希望你唔會介意啦

    回覆刪除