2007年3月26日 星期一

睇來真係仲有排捱

份驗血報告話冇咩特別野, 咁肝d陰影又可以繼續唔理佢住. 即係又要繼續投入工作啦.
真係老啦, 發覺訓得少真係唔得. 尋日老細last minute先通知今日要搞個 One-day training. 雖然只係吹一日水, 冇lab做, 而我吹一日水我基本上係唔多駛準備, 但點都要執下d training material, 同印幾份hard copy比d客. 衰在附近間影印鋪星期日係唔開, 咁只好用屋企部printer自己print, 搞下搞下又搞到今朝2點幾, 訓0左4粒鐘又要趕住9點到個客到.
一路講一路講, 訓唔夠既情況下, 意識入0左半自動波 . 本來一路用廣東話講, 都唔知點解突然會爆0左句國語, 又話者爆0左成句英文, 真係失禮死人.
本來連續飛0左2個星期, 今個星期老細會比我0係香港, 點知尋日又話星期三要飛啦, 一路殺到去下個星期六, 連2日紅日清明, 復活節假期都食埋我. 真係慘情. 我發覺咁飛法開始有dd力不從心, 我仲諗住有個長dd既假休息下. 
仲有因為飛去果個國家比較遠, 3/31 - 4/1個星期六日都冇得番香港, 而我既西班牙語課唯有被迫走堂. 雖然果個國家我係未去過, 但今次出trip睇來損失都好大.  有冇得say no..., 係冇, 因為我年資最細, 唔係我去, 邊個會假期都去開工...
成日諗如果份驗血報告話有事, 咁就可以即刻同老細say no. 睇來我真係仲有排捱.
呢次出差, 可以去一個未去過既城市, weekend又可以stay 0係果度. 久違了既出差興奮又回來了.  btw, 都係時候0係出差之前再將頭髮剷短lu.

4 則留言:

  1. 身體健康就好啦! 有得做又做得黎做到80歲都唔怕做呀! 咁你今次即係飛邊個country呢?

    回覆刪除
  2. 係依家天氣好正既悉尼.

    回覆刪除
  3. 其實呢幾年外國個天真係靚d 香港真係好難睇到藍天白雲呀!

    回覆刪除
  4. 我覺得見到藍天白雲, 人都開朗好多.  希望香港既藍天行動快d有成果啦.

    回覆刪除