2007年3月23日 星期五

台北

台北, 呢排出差去得咁密, 雖然沒有正式統計, 不過台北應該係香港以外, 我留得最長時間既城市. 原來之前, 冇咩寫過有關台北既野.
誠品書店
台北去0左咁多次都冇認真去行過d書店. 酒店附近, 其實有間誠品. 沿住信義路一路行, 見到新光三越就到.


呢間好似係旗艦店, 成座都係誠品.

或者正確d講係以書店為主題既商場. 因為入面有食肆, 有商店.

地下一點也不像書店.

書店由二樓開始.


都有唔少地方可以慢慢睇書.

坐0係圓型書架中, 四周都係書, 好似睇書都會睇得快d.

淨係我最鍾意睇既旅遊書, 都有好幾個大書架. 0係書店2個鐘, 淨係睇d旅遊書都睇唔晒.

不過, 我無留意到, 原來書店入面係唔比影相,  所以影完上面幅相, 0係個店員提醒下唯有收埋部相機.
台北美食
食物基本完全合晒口胃,  而且價錢相對比香港便宜. 出差有個好處係, 實報實銷, 所以食物既價錢唔係最大既問題, 最大既問題反而係你既肚子能裝多少. 好似早幾日去食韓燒任食, 坐低之後侍應問要唔加個火窩來個 "雙併". 我又好似未試過一路食韓燒一路打邊爐, 咁就叫侍應再加個火窩, 最後既結果當然又係食到捧住個肚行出來.
台北酒店
呢份工出差有個好處係可以自己揀酒店. 一般我都會揀近工作地點. 因為好怕每日要坐好耐車往番工作地點同酒店. 唔好以為我旅行只住d平價床位, 我對酒店就唔會有要求. 事實上一張舒服既床, 同齊全既設施, 對出差工作好重要.
0係台北咁細既地方, 交通又唔會好塞車, 所以基本上揀邊間都差不多, 唔會好遠. 0係台北我住酒店既首選會係Grand Hyatt, 一來近101, 食野好方便, 二來又可以儲分轉去asiamiles. 而且張床真係幾舒服.
次選會係Crowne Plaza, 主要都係因為可以儲分轉去asiamiles, 叫做以前係holiday Inn, 價錢幾平, 上網又唔駛另收錢. 不過, 地區就離101遠一點. 而且有點舊.

http://www.crowneplaza-taipei.com/frame1.htm
今次台北唔知係咪有咩exhibition, Hyatt最平都要成八千幾台幣, 太貴住唔起. 次選Crowne Plaza又一間房都冇.
咁我下一個選擇係一間叫Tango既台北商務酒店. http://www.thetango.com.tw/ 地點都幾近101, 近永春捷運站. 包唔錯既早餐, 上網又係免費.
雖然係2, 3星既小酒店, 但設備一d都唔差.   有42" pioneer plasma + 5.1 speaker system.

間房既電器, 燈光就係靠呢個remote.

仲有個圓形既按摩浴缸.  一路浸一路可以睇電視. 

廁所同浴室都好企理.


係個洗手盆設計差dd, 一開水, d水周圍淺.

台北人
基本上都係幾好人, 而且國語接受能力好強, 我d咁難既國語, 好多音都唔正, 但佢地都聽得明白. d的士司機都好健談, 不過成日將話題拉到他們的阿扁身上. 有樣令我費解既係台北d的士司機, 如果問我0係邊到人, 十個有十個第一句都問我係咪星加坡人.
BTW, 今次0係台北番香港又遇到識既人, 係舊同事, 又係好0岩同我一樣本來坐 8:20 pm, 改到 6:40 pm番香港班機, 同一班機番香港. 真係好巧合.



1 則留言:

  1. 多謝晒 ﹐有機會去台灣可以用作參考﹐first-hand experience .

    回覆刪除