2007年3月5日 星期一

原來快又一年了

不知不覺, 原來呢篇係第一百篇網誌, 個blog剛剛好開0左半年, 寫0左一百篇網誌, 我諗我都唔算懶lu卦.
諗0左一陣, 到底寫咩好?  好, 就用番第一篇網誌既標題啦.
原來聽日 (3/6), 係我0係依家呢間公司工作0岩0岩一週年. 呢一年既時間都算係工作上一個大轉變. 最大既感觸係d時間過得快0左好多.  呢一年,  可能可用既時間愈來愈少, 所以反而好多野都想盡快學識.
新工既同事關係始終都仲係好表面, 根本見面既機會都唔多, 好難有咩可以交心既同事. 所以有咩野要吹水, 都仲係0係msn搵番d舊同事. 話時話, 都係時候再約下d舊同事食下飯, 飲下野, 吹下水.


2 則留言:

  1. 我硬係咁, 轉新還境既時侯諗住舊時既人, 唔想識新既人

    回覆刪除
  2. 大佬JOHN, 你再唔突破一下自己既"安全網"你咁就一世架勒!!!!~_~

    回覆刪除