2007年3月4日 星期日

西班牙語第一課

係教發音, 比想像中易, 因為好多同英文差唔多 (其實應該會係易過英文, 因為d音係固定), 只係好多發音同英文會大掉換晒. 好似 c要發g 音; t要發d音;  z 要發 th 音, b同v基本上發同一個音, 視乎o係前定o係中間.
不過, 有d發音我仲未攪得好清楚, 好似 r, 應該唔同英文捲利, 個Miss話要震利, 尤其r開頭仲要特別震...
我估如果去旅行有貓紙, 發音點都學到5, 6成似, 但之後我諗學vocabulary唔會易. 對比起英文, d vocabulary 睇落好似會簡單d, 實際上好多字差一兩個字母就完全唔同意思, 睇來都會幾麻煩去記.
之後, 仲有language structure, 同最後我覺得會係最難既部份 - 聽.
睇來仲有漫漫長路.

11 則留言:

  1. 你係一個有理想既人,  工作只當係手段. 目標其實o係第二度果種

    回覆刪除
  2. 你太睇得起我啦, 0係大佬John面前, 邊個夠膽講理想.

    回覆刪除
  3. 我D只係空想、憤世、慨嘆、無病呻吟..

    回覆刪除
  4. 我都想學西班牙文,因為我太想去南美洲啦

    回覆刪除

  5. 聶品 , 呢個都係我學西斑牙文既原因. 你有冇plan幾時去?

    回覆刪除
  6. 我都打算再學,再學的意思是因為曾報了course,但只上了四堂,走了六堂 。我很喜歡中南美洲,所以會再學。 還有,謝謝你。

    回覆刪除
  7. 一三五放假,二四六休息,星期日例假2007年7月31日 上午10:21

    西西班牙文我會一個,就係~~~~~uno 

    回覆刪除
  8. 我學左三個月就放棄左了!因為西班牙文法太複雜,淨係個 a / one 都有3個 un / una / uno , the 又有四個,simple present tense 係英文都係兩個款,例如:go / goes,但Spanish 就幾個款,好煩!

    回覆刪除
  9. 你諗住去西班牙呀?

    回覆刪除
  10. 依家學成點?下年諗住去南美,都考慮緊學西班牙語!
    [版主回覆11/25/2009 13:25:00]你見無update到都知係點啦...
    我都諗下要花d時間溫返幾句 ...
     

    回覆刪除
  11. 哈我都努力中,吾知可以頂到幾耐
    [版主回覆04/19/2012 01:58:08]其實有目標既都唔會易放棄既, 祝你成功.

    回覆刪除