2007年3月11日 星期日

向世界出發




0黎緊tvb又做向世界出發, 第一集仲係o黎緊想去既柬埔寨.  但係個主角係檸檬喎, 我唔係好想聽佢同百枝d野播.
不過點都好啦, 呢個星期出trip, 冇機會睇lu. 我諗柬埔寨係點, 都係等我自己去時先去領會.


5 則留言:

  1. 我o係醫院晚晚都睇完訓.

    回覆刪除
  2. 快d去啦,柬埔寨真的很正,但最好是自由行,因為你能看得更多。

    回覆刪除
  3. 柬埔寨, 一個令人很深刻既地方, 令你一去再去, 以旅行角度係一個好值得去既地方, 另一邊佢地既悲痛故事實在令世人反思.... 下次去我會坐響吳哥靜思.....

    回覆刪除
  4. 呢排睇過下d柬埔寨既書, 其實我都諗緊去唔去睇柬埔寨令人傷痛既部份. 依家淨係睇書, 睇相都有d不安. 如果到時身在現場, 可能會更加影響之後旅行既心情.  或者係去都係行程最後先去.

    回覆刪除
  5. 好似太多介紹檸檬﹐搞到介紹柬埔寨少左 .  有少少喧賓奪主既感覺。

    回覆刪除