2007年3月21日 星期三

越忙越煩躁

有時0係site到自己都搞到一頭煙, 仲幾個唔同地方既partner係咁call你要咩, 要咩support. 真係好煩, 之前又冇同我老細定schedule要咩resource, 我個手機唔係敢命鐘. 我真係冇時間又分唔到身support佢地, 所以, 好多時都會語氣唔多好叫佢地直接搵我老細.
呢個例子可能極端d, 不過, 有時好忙, 我覺得我睇野都會有幾大既偏差. 好似日間好忙時睇一封email, 我覺得問野個人好無禮貌, 所以冇覆到. 但今晚再睇番封email, 又覺得唔係太差, support既野點都要覆既.
呢個都係我一大缺點.



1 則留言:

  1. 其實做 support做得耐一定會係咁, 我做左 in-house support 6年幾7年, 依家一多野做時個電話一響, 我個心就煩, 答野直頭想小佢咁制, 不過呢排都feel到自己有呢個問題, 收歛緊!!!~_~

    回覆刪除