2007年4月1日 星期日

新紀錄

最近四個星期出差比例創了新高. 四個星期有三個半星期都係出差.
依家有時0係香港行街反而有d陌生既感覺.
不日預告: 悉尼一日遊, 及對悉尼的感覺.
遊記都打緊, 不過d相要等番香港先可以upload, 所以有關悉尼既blog要一星期後先搞掂.




8 則留言:

  1. 陌生?唔會呀嘛!

    回覆刪除
  2. 可以去下南半球真係幾好~

    回覆刪除
  3. 神兄, 會架. 有時搭地鐵轉車都好似唔多順咁. 粉紅, 你遲下0係南美長住咪仲好, d物價比澳洲平咁多, 可以有排玩.  

    回覆刪除
  4. 咁你要留多d香港啦! 話時話大陸d路我真係一d都認唔到,可能無心認啦,但日本d路一年都係去果一次反而就好有印象

    回覆刪除
  5. 神兄, 你年年去日本. 會唔會去日本仲多過去大陸呀 (唔計去做野).

    回覆刪除
  6. 正! 澳洲﹐我既dream place , 等緊你D相同遊記啊 。

    回覆刪除
  7. 話時話大陸除左上去做野真係一次都無去過

    回覆刪除
  8. 唔記得提你去sydney的MANLY BEACH,勝在人冇咁多可以悠閒一吓

    回覆刪除