2007年2月10日 星期六

送舊迎新

依依不捨咁送走0左枝70-300G, 枝鏡話晒陪我行0左好多路, 又試過捱凍捱肚餓, 真係有d唔捨得.
從呢幾日既email聯絡, 以及交收時既交談, 她的新主人應該係一個愛攝影, 愛錫器材既師兄. 我應該同佢搵到個好歸宿, 總算唔會太內疚.
交易完0左之後, 係成成入0左d 85mm f/1.8. 影0左下面幾張試鏡相. 枝85mm係made in Japan, 用料十足, 細細枝估唔到幾聚手下, 仲連埋個金屬hood
 (枝70-300vr都係得膠hood), 係我第一枝made in japan既nikon鏡.  


用大炮影雀既C兄:






納悶的銅人:






無憂的小朋友:



4 則留言:

  1. 都好啊﹐有知音人同樣欣賞你既寶貝。而我﹐搬屋真係頭痛 。

    回覆刪除
  2. 你都幾快手喎~咁快買左~

    回覆刪除
  3. 如果你有機會試下支 85 1.4, 你就 ....

    回覆刪除
  4. 導演 兄, 可能啦, 不過我其實唔多影人, 枝鏡既用途係出差影下唔同地方既人. 所以枝f/1.8輕考得來, 質素又好, 價錢又平咁多, 合晒我要求架啦.

    回覆刪除