2007年2月19日 星期一

你有冇用錯眼?




台灣叫單鏡反光機叫做單眼相機. 雖然香港譯得準確d (DSLR - digital single-lens reflex camera), 但其實叫單眼相機都有佢原因. 因為你冇LCD display睇, 要影相下下要用 "單" 眼來影相.
用0左DSLR半年, 突然間我諗起一個基本問題, 到底用 "單眼相機" 時, 係用左眼定右眼睇 viewfinder?  而我一向係用左眼睇view finder.
我上果d攝影初班d阿Sir冇講, 一d攝影書又係冇講.
最後上網問,  發現有2派意見.
第一派係用右眼, 原因係:
1. 用左眼會阻住相機的制.
2. 用右眼時, 左眼係VR以外, 可以睇埋周圍既環境, 影走動緊既野好有幫助.
第二派冇分左右, 但係要用你既強眼 , 咩係強眼 (dominant eye)? 原來眼都好似手咁, 係有一邊眼你會比較主力要來睇野. 以下有個test比你試下你係左眼, 定右眼係強眼. (我自己左眼係強眼)

http://www.nidek.com/dominant.html
我自己試過, 用右眼真係好唔習慣.  都係用左眼, 自己既強眼會自然好多.
各位 "單眼相機" 用家, 你係用左眼定係右眼?

7 則留言:

  1. 射槍會兩隻眼開晒, 左眼望準星, 右眼望周圍

    回覆刪除
  2. 我唔係好準架喎...我dominant eye 是右,但影相是左喎....

    回覆刪除
  3. 大佬John , 咁你隻左眼應該係dominant eye.

    回覆刪除
  4. 原來你放左上 blog ..  我自己就係用右眼, 一來我左眼好弱, 二來我的確有用左眼在拍照時留意 viewfinder 以外的環境 ..

    回覆刪除
  5. 其實左、右眼都冇所謂,這僅是一個習慣問題。

    回覆刪除
  6. 我用慣左眼,把右眼合上的。不過有時影得太耐會用下右眼,但已經合到有d蒙...

    回覆刪除
  7. 貓之奴婢--安妮毛 , 咁你右眼可能係強眼, 理論上用強眼另一隻眼係唔駛合埋.

    回覆刪除