2007年2月4日 星期日

健康 I

又發現一個home office既問題.
平日輕鬆完成既路, 點解行到一半會腳軟? 點解一上磅會重0左5磅, 本來140磅都係正常體重, 不過d肉出現在不應該出現既地方, 呢個係問題. 我又冇發達, 所以係唔可能"發福".  (如果真係發達, 發福又如何呀).
原來如果你係要番office番工, 每日追車, 行街, 甚至0係office入面行來行去同同事吹水, 已經係有一定既運動量, 所以以前冇咩做運動, 體重都唔會點上升.
但係依家home office, 原來除0左食飯去廁所, 真係可以成日只係坐0係度. 連以前番工放工既運動量都冇埋.

咁樣落去, 莫講話南美洲, 遲下連長洲都行唔掂. 唔想咁樣, 可以點樣? 得一個答案: 就係要開始定時做運動. 跑步似乎係最簡單同最易實行既運動. 其實目標都好明確, 自己知自己事, 由細到大都身體質素都係麻麻, 所以要我將目標定係跑渣打10k, 半馬, 全馬都係不設實際, 所以目標係希望隔日能跑2-3k, 志在keep住一定既運動量.
而且為0左成日提住自己去跑, 專登去買0左對跑鞋. 網上search到有個地方買鞋係唔錯. 價錢應該唔係最平, 不過你一定可以得到專業既意見(老細本身應該都玩0左長跑好耐). 原來跑鞋都有一d學問, 要合腳型, 橋位高度又要適中, 又要睇係比賽定練習用... 我買鞋時咩都唔識, 老細好有心機解釋比我聽, 幫我揀對合我既跑鞋.
有樣野個老細講得0岩, 對鞋係好重要. 跑傷0左對腳要睇醫生, 貴過你買對跑鞋好多.
而且我呢個老人家, 已經唔係細細個著對白飯魚可以通街走既年代, 有對保護性好dd既跑鞋係必須既.
如果, 大家有興趣去買跑鞋, 可以參考下,
http://www.10k.com.hk, 不過去之前記得問幫襯過既朋友拎張八折卡, 唔係就要比全價.



6 則留言:

  1. 咦, 你都報左10k??hahaha, 唔好比我撞到你喎~

    回覆刪除
  2. 我係未咁涷時都有隔日跑步, 跑左幾個星期, 真係感覺自己身體好左, 不過呢排太涷, 冇跑了, 因為跑完又比風吹, 病過一次, 等冇咁涷先再跑返呢!!

    回覆刪除
  3. 小瑟兄, 天氣開始回暖, 又係時候跑番.

    回覆刪除
  4. 小瑟兄, 仲有呀, 你今年接瑟掃, 要操fit d.

    回覆刪除
  5. 精神可加﹐ radhk 兄!  一定要keep up 啊。

    回覆刪除
  6. 粉紅 , 冇喎, 就算係, 都係我認到你, 你睇我唔到... 兜兜 , 我都希望可以keep到落去. Thanks. 

    回覆刪除