2007年2月7日 星期三

突然間, 好想去柬埔寨

睇完本"跟世界熱戀308天"後, 一直覺得柬埔寨都幾值得去. 唔知點解, 突然間好想0係今年內去, 可能算是背包行衝出中國既第一步; 又或者係之後既旅行既熱身(有點像去西藏前先到雲南).
照計工作上係冇機會去柬埔寨, 睇下今年內邊幾日放到假可以去行一轉先.

8 則留言:

  1. (有點像去西藏前先到雲南), 哈,我那時候也是這樣. 跟世界熱戀308天, 係一本點既書黎? 呢排書局都開始多左d 非指南既遊記書.

    回覆刪除
  2. geoffrey , 之前有大約介紹過. http://hk.myblog.yahoo.com/ck_lee_hk/article?mid=510

    回覆刪除
  3. 去啦, 我係因為盜墓者羅拉而前幾年去的, 金邊+吳哥, 好值得去, 上次因為窮, 所以跟團去, 下次發誓一定唔跟團. 最好活動就係響吳哥三日靜思, 可以畫下畫, 影下相 or 乜都唔做, 吳哥皇城越來越多人去, 遲早唔開放比外人參觀架啦, 人生起碼要去幾次....

    回覆刪除
  4. 睇緊本有關柬埔寨既書, 原來真係同南美有d國家都幾似. 睇來做為熱身係唔錯.  睇下秋天時搵一個星期去行下先. 估唔到你鐘意盜墓者羅拉. 唔知係咪因為鍾意 Angelina Jolie, 不過我估唔係咁多女性鍾意佢. 我覺得佢又係好有性格, 又去d落後地區做親善大使.  0係Mr. and Mrs. Smith入面同Brad Pitt, 真係"天生一對". 唔怪之"一拍即合".  

    回覆刪除
  5. 之前睇Tomb Raider係因為玩過隻game, 不過睇左兩集後就鍾意左A.Jolie, 佢好有性格, 同埋好有愛心, 自已又收養小朋友, 佢同brad pitt都幾襯呀! hehe!! 我覺得如果你咩背包去晒個大陸(include西藏)都無問題的話, 其實全世界都差不多(雖然我都未衝出到亞洲..陰公). 你講完後, 有D想睇 跟世界熱戀308天tim... 而家四月我個雲南香格里拉遊都未confirm到, 因為約唔到人, 又唔想一個人去(at lease 2個), 前路茫茫...       

    回覆刪除
  6. 貓之奴婢--安妮毛 , 估唔到你係同我一樣. 都係由玩隻game開始 (睇來你都係同我咁上下老餅 ), 我好鍾意隻game, 先去睇套戲, 其實第一集, 我覺得 Angelina Jolie破壞0左個game個形象, 一d都唔似主角. 不過, 睇下睇下又開始順眼, 留意下佢, 又覺得佢係唔錯.   去旅行, 當然多個合拍既人一齊去係好d既. 不過, 有時冇辦法, 一個去都唔一定唔好玩既. 不過, 量力而為啦.

    回覆刪除
  7. 去年九月我曾自遊行去了邏粒﹝即吳哥窟所在地﹞,那裏建築真的很美。

    回覆刪除
  8. 好好奇,你係一個人去旅行?

    回覆刪除