2007年2月27日 星期二

杯 I

唔知d燈可以點擺先可以影得吸引d? 另外, 景深係咪太淺? 麻煩各位C兄C姐指教.



5 則留言:

  1. 其實你呢張相都ok呀 不過,你可以改變光源的角度,看看你喜歡甚麽效果才決定影法

    回覆刪除
  2. 我都覺得幾sharp幾靚喎

    回覆刪除
  3. This link may be helpful... http://www.studiolighting.net/ Cheers.

    回覆刪除
  4. 反光太勁,有無用柔光傘? 我好鐘意你只杯,民族feel口。邊度買架?

    回覆刪除
  5. 多謝幾位既意見, 會試多幾次, 希望影到幅滿意. Thanks. 貓之奴婢--安妮毛 , 我玩下玩下, 冇柔光傘, 只係用d牛油紙遮住個慳電膽. 個蓋既反光位的確好礙眼. 隻杯既資料, 可以參考下以下條link. http://www.uro.gov.tw/2006face/2006_competetion/p3_02.htm 我估應該係d慈善義賣既紀念品. 至於隻杯邊到有得買, 我唔多清楚, 因為係網上bid.  

    回覆刪除