2007年2月6日 星期二

要考牌了...

我呢個"無牌導師"終於要考牌了...
之前講過要搞training, 今日要飛去台北做場地準備, 聽日正式開班.
一如我所料, 上個星期我忙於做緊既tender, 個training跟本冇時間準備. 星期日開始攪, 0係以前公司都攪過下training, 不過以前公司有其他同事做supporting, 輕鬆好多.
今次第一樣煩既係要print, training material, 一個student有成800 pages notes, 一定要出去搵公司print, 訂裝. 屋企附近原來係冇呢d公司. 咁又花一輪時間搵公司.
另一樣要煩既係demo unit. 因為個training要提供hands-on, 而我都未上過個trainer class, 所以好多configuration, notebook, software ... 都要自己prepare. 因為唔夠時間, 所以只係揀0左一個自己覺得比較難既lab exercise自己做一次. d notes我都冇時間去go through一次, 真係踢天才波.
因為今次個class都比較多人, 正常係6-12人, 但今次有廿幾人, 我估到時classroom control都好麻煩. 以前公司一般training都係有一個人負責講, 1-2人負責做lab helper. 今次得一條友真係又係得個煩字.
老細咁好關照, 冇計啦, 盡0左力希望d客上完唔會嘈就達到目標. 本著 "受人錢財, 替人消災" 既打工宗旨, 唯有頂硬上.
依家一夾notes, 一夾demo unit, cable, switch, notebook, power bar... 我覺得我有d似以前d人0係街邊賣武, 一車都係野 ... 希望行李唔會超重.

4 則留言:

  1. 你份工都幾多挑戰架喎....我老人家了, 一定頂唔順呢!!!~_~

    回覆刪除
  2. 小瑟 兄, 雖然我咁叫你, 不過我係大過你架. 有d野頂唔順都要上. 大佬John , 理論上係架, 我老細依家要我一個定2個人既工作量, 我都覺得應該要出雙倍人工比我. 但係事實就係因為d老細覺得一份人工, 香港人可以做2個人既工作, 所以先請香港人.

    回覆刪除
  3. 話時話我都唔知76既人幾多歲, o岩嘴形就坐埋

    回覆刪除