2007年2月19日 星期一

生日快樂


(上面幅劇照我覺得影得好靚) 
趁假期完結前又煲埋生日快樂 (隻dvd係0係大陸書局買既國語版, 港版應該未出)
買呢隻碟既原因係因為好想睇劉若英, 自從天下無賊之後都幾喜歡睇佢d戲. 套戲係由劉若英自己寫既小說而拍成既, 亦係另一個賣點. 當然, 到底古天樂一本正經拍愛情片係點, 呢個都係我買隻碟既原因.
套戲講咩, 可以用戲中古天樂, 劉若英成日合唱首歌既歌詞總括晒. 首歌係王菲既 "愛與痛的邊緣" 既國語版.
有多少愛可以重來
曲:黃卓穎 詞:何厚華 編:江建民

常常責怪自己 當初不應該
常常後悔沒有把你留下來
為甚麼明明相愛 到最後還是要分開
是否我們總是 徘徊在心門之外

誰知道又和你相遇在人海
命運如此安排 總教人無奈
這些年過得不好不壞 只是好像少了一個人存在
而我漸漸明白 你仍然是我不變的關懷

有多少愛可以重來 有多少人願意等待
當懂得珍惜以後回來 卻不知那份愛 會不會還在

有多少愛可以重來 有多少人值得等待
當愛情已經桑田滄海 是否還有勇氣去愛
主要係講 "做比好朋友再好一點的朋友關係", 好似古天樂所講, 真的很難搞, 我們做觀眾也不易明白.  
套戲可以睇到劉若英演繹有別於 "天下無賊"  既另一種性格既女性. 雖然係有幾多發揮 (古天樂基本上像個配角, 成套戲得劉若英一個主角), 不過我都係鍾意佢0係 "天下無賊" 入面有性格得來又帶點倔強既角色.
至於古天樂, 我諗國語配音幫了一大忙, 沒有太大反感. 
 

另外, 有冇人知劉若英住果間CU宿舍係邊間宿舍? 睇落好現代咁, CU唔多似有呢類宿舍.

沒有留言:

張貼留言