2007年1月3日 星期三

台灣人的傻可愛

0係酒店隨便用部notebook 一 search, 已經有成十個冇落password既wireless AP. 人地咁大方, 我當然會好好利用同公司慳番d 0係酒店既上網費用. 
可能大家都會覺得點解會咁傻唔set password, 不過諗真, 最多都係比人share來上下網, 都唔會有咩大損失. 有時反過來會諗, 會唔會係香港人咩事都太過serious, 欠缺0左台灣人果份傻可愛呢?

4 則留言:

  1. 其實除左可以用個 ap上網之外, 仲有比人入到自己個 LAN, 咁樣樣始終係保安方面會好有問題呢!!!!

    回覆刪除
  2. 我上次都係 "勾" 人地條線上網, 超方便 :p 你又係剛去完台灣?  我 Christmas 三日紅日去左一轉, 超多人但好在無落雨

    回覆刪除
  3. 如果有自己既lan, 咁就真係要小心d既.     

    回覆刪除
  4. 仲0係台灣, 今晚番. 呢幾日天氣都麻麻地, 有1, 2日仲落大雨.

    回覆刪除