2007年1月7日 星期日

踏出了一小步

踏出了學西班牙語的第一步. 老實講, 臨老先去學外語, 一定冇後生時咁快上手. 英文細個學0左十幾年都仲係半桶水, 所以今次既目標係希望能作簡單溝通就算達到目的.
 諗0左好耐, 點先可以迫自己好好去學西班牙語. 我諗第一步應該從language structure起. 雖然我都估讀工聯會應該係冇咩用. 不過我今日都去報0左, 算係第一步迫自己去學. 我諗點廢讀完對language structure都會有d認識卦.
專登揀星期六下午, 希望未來幾個月d schedule夾得好d, 小d走堂.


2 則留言:

  1. 努力啊﹐加油啊﹐我支持你  。西班牙文同英文有D字都好似架。Buenas suertes.

    回覆刪除
  2. 原來解good luck. Gracias

    回覆刪除