2007年1月30日 星期二

王菲






隻碟見人地講0左好耐, 之前有心想搵又冇貨, 大CD鋪見到又炒過二百. 所以一直冇再在意. 今日經過大眾書局, 居然比我見到一千零一隻, 個價錢仲算合理. 咁就冇再考慮即刻買下來.
隻碟係LPCD既format, 話比sacd, xrcd仲好. 係唔係我就唔知, 我都冇sacd機, 又冇買xrcd d碟.
隻碟既賣點係本碟是將王菲錄音的原裝母帶直接刻到CDR. (haha, 原來買0左隻 cdr
)

依家聽緊, 人聲好正, 好似冇咁數碼聲, 柔和d. 係咪接近d LP d聲? 所以叫LPCD?
點都好, 睇個song list, 都知隻碟會好好聽.
01. 約定
02. 曖昧
03. 暗湧
04. 天空 (Unplugged) (國)
05. 容易受傷的女人
06. 無奈那天
07. 愛與痛的邊緣
08. 執迷不悔 (國)
09. 尾班車
10. 知己知彼
11. 如風
12. 矜持 (國)
13. 天與地
14. 季候風
15. 夢中人
16. 我願意 (國)
17. 給自己的情書
18. 靜夜的單簧管
0岩0岩搵到有多d LPCD既資料.

http://hk.myblog.yahoo.com/reviewcd/article?mid=84}
突然覺得王菲咁就唔再唱好可惜tim.


9 則留言:

  1. 依18首歌, 似乎可令人有很多回憶....

    回覆刪除
  2. 搞到我都好有興趣買隻聽聽添 ﹐可惜買唔倒

    回覆刪除
  3. lala, 的確係隻好好聽既CD.
    兜兜 ,  依家香港都好難買到. 唔知你果度有冇機會有. 如果冇, 可能要網上訂. 可以試下以下d link.
     
    http://www.buyoyo.com/cgi-bin/ncommerce3/ProductDisplay?style=1&prrfnbr=9401376&prmenbr=152&CGRY_NUM=251&LANGUAGE=2&curr=USD
     
    http://www.hmv.com.hk/ch/product/canto.asp?sku=710046
     
     

    回覆刪除
  4. 佢把聲真係好正,曾經陪伴過多個無眠的深宵.

    回覆刪除
  5. 除0左把聲正, 我仲好欣賞佢有性格.

    回覆刪除
  6. 我反而覺得佢以前在新藝寶時, CD 音質極度一般. 唱片公司出碟真係睇歌手, 唔知點解王菲 d 碟既聲又細 d, 又林 d .. 我有佢第一隻 album "王靖雯" 架 ..

    回覆刪除
  7. 我唔係好清楚, 不過d碟出來既效果好大情度係睇監製, 混音既喜好, 同錄製既水準. 我冇舊版比較, 但今次用另一種形式去錄製, 我估味道一定唔同以前. 搵日如果Roy哥得閒, 上去佢到用佢套機去聽, 應該會好正.  

    回覆刪除
  8. 你有買慧嫻那張嗎?

    回覆刪除
  9. Mr. MP , 未買, 遲d可能會買.

    回覆刪除