2007年1月19日 星期五

虐兒

本來0係我既blog係唔應該睇到有d咩唔開心既野. 但實在實在太過份啦.
以前我地既父母輩, 留我地幾兄弟姊妹0係屋企都係幾經常發生, 但佢地都係為0左生計, 要出去做野. 而且如果我地真係好細, 都會叫隔離鄰舍幫手睇下. 始終0係父母心目中, 子女都係佢地心目中既寶貝, 只係迫不得意先咁做.
但係依家居然有d枉稱"父母"既人, 咁樣對自己d仔囡, 真係連對寵物都不如, 好似由得佢地自生自滅咁. 真係好過份.
唔係想講咩歧視既說話, 不過天水圍d倫常家庭事件好似真係特別多, 政府真係要諗諗點撥多d資源, 搞好果個社區.
生果報原文:
父 母 北 上 耍 樂   鎖 兩 嬰 孩 在 家
任 由 捱 餓 便 溺   警 拘 母 涉 虐 兒


【 本 報 訊 】 天 水 圍 錫 降 村 昨 凌 晨 揭 發 虐 兒 案 。 一 對 不 負 責 任 的 父 母 , 將 兩 名 兩 歲 半 及 15 個 月 的 兒 子 , 留 在 住 所 內 不 顧 , 小 兄 弟 捱 餓 半 天 、 便 溺 幾 乎 溢 出 尿 片 , 滿 身 骯 髒 嚎 啕 大 哭 多 個 小 時 , 街 坊 忍 無 可 忍 報 警 。 警 方 到 場 在 村 內 另 一 個 單 位 , 尋 獲 小 兄 弟 的 祖 父 , 但 對 方 竟 然 狠 下 心 腸 拒 絕 接 收 , 一 臉 不 悅 地 說 : 「 佢  老 竇 老 母 梗 係 返  大 陸 啦 ! 」 令 在 場 人 士 側 目 。 至 早 上 小 兄 弟 的 母 親 自 行 到 警 署 協 助 調 查 , 她 涉 嫌 虐 兒 被 捕 及 通 宵 扣 查 。   記 者 : 區 恩 傑 、 黃 傑 偉

據 村 長 鄧 宗 偉 稱 , 該 對 姓 張 小 兄 弟 , 既 可 愛 又 可 憐 , 他 們 有 超 過 10 次 被 獨 留 在 家 經 歷 , 以 往 困 在 屋 內 , 餓 到 呼 天 搶 地 , 村 民 隔  鐵 閘 餵 餅  充 飢 , 村 民 事 後 向 其 父 母 反 映 , 可 惜 他 們 冥 頑 不 靈 , 屢 次 再 犯 , 村 民 亦 愛 莫 能 助 。 他 說 , 今 次 小 兄 弟 被 困 於 鐵 閘 與 大 門 約 1 呎 闊 的 罅 隙 間 , 「 村 民 以 為 佢  死  先 至 報 警 」 。 

村 民 憐 惜 報 警 求 助

兩 名 不 負 責 任 的 父 母 分 別 姓 張 ( 26 歲 ) 及 姓 傅 ( 21 歲 ) , 村 民 指 出 , 張 的 母 親 為 錫 降 村 原 居 民 , 她 嫁 給 張 父 並 育 有 三 名 兒 子 , 涉 案 的 26 歲 男 子 為 長 子 , 一 家 原 本 居 住 大 嶼 山 , 數 年 前 張 與 父 母 及 一 弟 搬 返 錫 降 村 , 住 在 兩 間 隔 鄰 的 村 屋 。 張 父 現 職 保 母 車 司 機 , 張 母 任 洗 碗 女 工 , 據 稱 , 張 與 傅 只 是 同 居 關 係 , 張 父 母 對 她 早 已 不 滿 , 不 願 幫 她 湊 仔 。
村 民 又 指 , 張 於 18 歲 奉 子 成 婚 , 與 妻 育 有 一 對 子 女 , 現 年 6 歲 及 7 歲 , 一 家 四 口 住 在 其 中 一 間 村 屋 , 約 於 4 年 前 他 與 傅 女 搭 上 , 享 盡 齊 人 之 福 , 稍 後 傅 女 懷 孕 並 誕 下 長 子 , 前 年 她 再 懷 孕 時 , 挻  大 肚 子 由 張 陪 同 , 返 回 鍚 降 村 。 張 妻 見 到 第 三 者 出 現 , 非 常 憤 怒 與 張 大 吵 一 場 , 並 帶  一 對 子 女 返 屯 門 蝴 蝶  外 家 。
據 稱 , 張 一 向 不 務 正 業 , 他 曾 任 職 茶 餐 廳 , 但 多 年 來 沒 有 做 過 一 份 長 工 , 傅 女 搬 入 同 居 後 , 亦 無 工 作 , 兩 人 並 經 常 爭 吵 , 以 及 離 家 留 下 兩 名 兒 子 不 顧 , 其 中 以 張 為 甚 , 有 時 離 家 數 日 不 返 。 張 的 父 母 因 只 愛 錫 媳 婦 , 對 傅 女 不 大 理 睬 , 還 託 詞 工 作 無 暇 照 顧 孫 兒 。
傅 女 向 警 方 供 稱 , 她 於 晚 10 時 半 離 家 , 留 下 一 對 兒 子 在 家 , 據 稱 她 與 張 前 往 深 圳 消 遣 。 被 獨 留 在 家 的 一 對 小 兄 弟 , 被 發 現 時 在 鐵 閘 與 門 隙 間 , 懷 疑 兩 歲 半 的 兄 長 , 尋 找 父 母 時 打 開 大 門 , 因 以 往 已 有 前 科 , 結 果 與 15 個 月 的 胞 弟 一 同 被 困 。
他 們 穿 長 袖 衫 褲 及 外 套 , 尚 算 保 暖 , 只 是 較 為 骯 髒 ; 而 數 小 時 間 弟 弟 的 尿 片 已 經 重 甸 甸 載 滿 屎 尿 , 走 起 路 來 一 跌 一 撞 幾 乎 甩 脫 , 兄 長 的 褲 子 亦 沾 滿 屎 尿 。 兩 人 飢 餓 口 渴 , 滿 面 淚 痕 惹 人 憐 惜 。 村 民 表 示 , 前 晚 8 時 許 已 聽 到 兩 名 男 嬰 哭 哭 啼 啼 , 一 直 至 凌 晨 零 時 也 未 停 下 來 , 由 於 男 女 戶 主 經 常 獨 留 兒 子 在 家 , 忍 無 可 忍 於 昨 凌 晨 3 時 許 致 電 報 警 。 


警 拍 門 祖 父 拒 接 收


警 方 到 場 發 現 兩 嬰 並 受 傷 , 於 是 找 來 親 友 開 門 ; 小 兄 弟 又 餓 又 倦 , 見 到 警 員 也 沒 有 哭 叫 抗 拒 ; 與 此 同 時 , 警 方 在 附 近 找 到 小 兄 弟 的 祖 父 , 不 料 他 斷 然 拒 絕 接 收 孫 兒 , 還 黑 面 說 : 「 佢  老 竇 老 母 梗 係 返  大 陸 啦 ! 」 之 後 「  」 聲 關 門 。 警 員 無 奈 只 好 將 小 兄 弟 抱  送 院 , 並 要 求 護 士 趕 快 替 他 們 換 尿 片 清 潔 身 體 , 兩 人 需 留 院 觀 察 。 及 至 昨 晨 8 時 , 傅 女 自 行 到 警 署 自 首 , 她 被 警 方 以 涉 嫌 虐 兒 拘 捕 , 並 被 通 宵 扣 查 , 警 方 正 追 查 兩 嬰 的 父 親 下 落 。
 


1 則留言:

  1. 前幾日睇倒報導都嚇左一跳。細路仔無罪架﹐生之前要諗清楚。無一個健康既成長環境﹐對佢地將來對人對事影響很大﹐可能造成一世缺陷.

    回覆刪除