2006年11月30日 星期四

冇啦啦做埋親善大使

今次出trip, 因為夜晚機番香港, 有成大半日可以出去行下. 上次因為partner既忠告及0岩0岩有中國人遇害, 所以上次完全冇出過去行. 所以今次算係第一次正式一個人走出酒店.
網上search下到底有咩好行, 介紹見到可以到Lahore Fort睇下. 老實講, 一行出酒店, 真係好多目光望住你, 冇法啦, 呢幾日連埋0係酒店, 見到既東亞人, 5隻手指數得晒. 想像下你屋企門口突然有個非洲土人經過, 你都會啤住佢.
上0左架3輪汽油車(唔識點叫好), 個司機唔識英文, 不過佢都好人, 沿途一路問睇來識英文既人, 當然最後都搞清楚去邊. 沿路成氣街都係死氣, 生活0係呢度既人一定慘過香港人好多.
去到Lahore Fort, 成個景點又係一個華人都冇, 西人都係得2, 3個. 可能最近胡總理到訪對佢地來講都幾大件事(起碼依家佢地知道中國人同日本人, 韓國人既樣貌係唔同), 入到個景點, 開始有人3唔識7走埋來握手, 又問我住邊, 中國點樣點樣, 對Lahore覺得點. 佢地基本上都好友善, 所以一般都回以禮貌既微笑同答得都答. 行0左2個鐘, 我諗我同二, 三十人握過手, 四, 五班人一齊合照過. 本來佢地咁友善, 同佢地吹下水都okay, 問題係我唔係來做親善大使, 我係遊客咋, 比小小空間我影下相好唔好.
所以最後, 有好多人好遠叫 "你好" 招手叫我過去, 我都只係禮貌上揮下手, 之後冇理佢地.
PS. 更新少少野. 尋日番曼谷既機上, 居然比我遇到香港人, 又係一條友去lahore, 仲係同行. 估唔到除0左我, 真係有香港人去lahore做野. 




3 則留言:

  1. 通常拎住相機都會俾人指住話係'日本人' 一D再遍D既地方直情就算係金髮綠眼, 只要有部相機都會俾人認做日本人

    回覆刪除
  2. 你去果度係咪即係 巴基斯坦 呀???? 乜果度原來咁攪笑架, 3唔識7都握手一大餐......不過比我, 我會好驚同唔敢出酒店!!!!

    回覆刪除
  3. 係就係煩d, 奇怪d, 不過起碼feel唔到有惡意既. 起碼行0左成日, 都唔見有人搶野, 打架, 可能安全過行深圳.

    回覆刪除