2006年12月2日 星期六

Lahore 拉客爾

今次只係帶0左枝 50 mm影下 snapshot.
機場都有d當地建築特色.

間Holiday Inn同一般酒店冇分別, 只係有d用品方便朝拜.

有半日清閒, 鼓起勇氣行0左出酒店. 人車爭路既情況好普遍.



仲有唔少馬車, 驢車.

大件, 細件, 總之條路得個亂字.

可以坐既交通工具, 以下就係其中一種. 一般 Rs 50.

當然仲會有巴士, 不過當時未有膽去試.

條街仲有一d小食賣, 不過我一定唔會試.

條街都幾多呢類圓頂建築.

條街又興擺d舊飛機, 大炮.


去參觀既景點係一個堡壘遺址.





附近仲有個有d似Taj Mahal既建築物, 都幾大座, 可以由下面張相d人既size大約知道有幾大.





入去一定要除鞋. 入面個look都唔錯.


呢個係皇帝聽政既包廂.



舊有既炮管.





跟住去0左博物館. 附近有個大學區. 又係紅磚砌.


博物館都係離唔開之前打仗既兵器.


雕塑等等. 不過由於冬天4點鐘關門, 沒有時間細心睇d註解.







題外話, 曼谷新機場好大下, 轉一轉機分分鐘行你, 十幾二十公鐘.





6 則留言:

  1. 正到喊正到喊

    回覆刪除
  2. 你就好啦﹐可以去咁多地方﹐我突然之間覺得好井底之蛙添。

    回覆刪除
  3. 呢度邊度黎架?!?!!

    回覆刪除
  4. Hi 貓之奴婢--安妮毛 , 我只係可以話你知係巴基斯坦既其中一個城市. 我比幅世界地圖我, 我都話唔到比你聽0係邊.

    回覆刪除
  5. 好勁呀,點解你可以搵到 and 咁有膽量去呢d地方?

    回覆刪除
  6. 我自己都冇諗過會去 (起碼暫時未0係我去旅行個list上面). 呢次去係工作需要咋. http://hk.myblog.yahoo.com/ck_lee_hk/article?mid=413  

    回覆刪除