2007年6月7日 星期四

唉, 無機位...

唉, 無機位... 都唔知係唔係既, 係網上又見有位...
如果真係無位, 咁我既放假大計受阻tim, 希望waiting list等到啦...

13 則留言:

  1. 你 去邊樹旅行呀?

    回覆刪除
  2. 祝你好運喇 。

    回覆刪除
  3. 路人mi, 祝順利, 因通常都可以wait到.

    回覆刪除
  4. 晴軒‧兜 , mi ki , 多謝祝福. 希望等到啦.

    回覆刪除
  5. 唉.....同你一樣命運,打算九月頭去西班牙,今日走去問機票,嘩,唔係瓜?英航法航連星航都無位?   係喎,你六月尾定七月尾放假喎,希望你有後補位啦.....let's pray!

    回覆刪除
  6. 好似真係好旺季 。

    回覆刪除
  7. 都要博一博wait wait佢架啦

    回覆刪除
  8. 不過我自己都唔多樂觀, 一班機通常留好少位比我呢d free-lunch乘客. 要睇下可唔可以同老細講改過時間放假, 又或者要諗諗plan B.

    回覆刪除
  9. WAITING LIST?上唔到機咪無得去玩?好危險啊!

    回覆刪除
  10. 車厘子 , 咁又唔係去到機場等果隻, 個agent廿號前會覆我有冇機位.

    回覆刪除
  11. 天下之煩莫過於冇機位也

    回覆刪除
  12. 睇嚟市道真係好咗喎... 祝你好運.....

    回覆刪除
  13. Dan 兄, 可能係暑假, 旅遊旺季, 而且呢2年經濟真係好0左. 聶品 兄, 真係煩. 如果真係無位, 都唔知放唔放假好.

    回覆刪除