2007年6月30日 星期六

少有既Guest

今個星期居然罕有地有個外國同事路經香港, 雖然之前都未見過, 只係email上有幾次來往, 佢第一次來香港, 都要搵佢出去食下飯. 佢今次帶佢老婆一齊出trip, 咁當然一齊去食飯啦.
一開始問佢地想食咩, 佢地話唔係western style都okay, 問佢地之前幾日食d咩, 佢地話pizza, america food... 咁佢地住Excelsior, 最方便都係帶佢地去Time Square慢慢揀. 上到去, 見到聘珍樓唔駛等位就問佢地Chinese Food好唔好. 佢地都話都想試下.
跟據以前同舊公司d美國人食飯既經驗, 問清楚有冇對seafood allergic, 叫d美個人食開Chinese Food既大路野, 北京填鴨, 咕嚕肉... 到上菜, 同佢地要0左set刀叉 (我一路以為好多美國人都識用筷子, 可能以前都係對開西岸既美國人啦), 諗住應該無死啦.
同事出慣差, 當然食咩都無咩問題, 但係佢老婆就慘啦, 原來佢對shellfish都幾抗拒, d菜有dd shellfish成碟菜都唔食, 個湯飲0左幾啖就唔飲 (下次呢樣都真係要問清楚), 可能真係口味唔慣, 連佢自己叫既雜菜炒牛肉都唔係好食. 個填鴨都只係食0左一件 (雖然我都覺得佢地整得麻麻) . 成餐飯同事個老婆都無咩落肚, 我估佢番到酒店一定要叫room service.
飯後當散步同佢地行下商場, 同事老婆連搭架有玻璃既升降機都大為緊張 , 行番酒店既路上, 人比去時更加多, 佢老婆不斷咁話好似NYC. 同事掛住同另一個朋友邊行邊吹水, 好快就0係前面人堆中消失, 咁我就同佢老婆一齊行. 好明顯佢唔多習慣係人堆中穿插, 最後仲要 "橋" 住佢隻手帶佢一齊行. 咁純樸既美國人我都係第一次遇到. 

P.S. 今朝check下7月中有冇機位去柬埔寨, 個姐姐仔話我好彩啦, 仲有最後一個, 如果我下2個星期d野搞掂晒, 咁7月中就可以放假啦.

5 則留言:

  1. 你同事係咪住東岸小鎮啊﹖以前都有美國人同我講喺美國既中國菜好食過香港既中國菜。無奈 。

    回覆刪除
  2. 咁又真係幾純樸既 。

    回覆刪除
  3. 有無試過 Time Square 間 "鍾菜" 呀?都幾OK 喎

    回覆刪除
  4. 鍾菜... 下次有機試下. thx.

    回覆刪除