2007年6月20日 星期三

差不多到尾聲了

整個project既testing為期6個星期, 我為0左呢次testing, 計埋呢次就去0左台灣5次, 食CX既飛機包都食到厭 (CX飛台北係serve包, 唔係serve餐), 好彩有同事同我頂0左一個星期  , 唔係真係飛足6次.
今次經驗都幾特別, 做以前既公司都未試過4個投標既vendors有3個都用我公司既產品, 即係要同一時間support3個partners.
開頭以為應該就咁將所有野copy 3份咁簡單, 做落原來3個partner都有d自己既要求3個partners, 即係由preparation, integration, testing, rehearsal到真正0係客面前demo要go through 3次.
其實為0左對3個partners公平及資料保密, 理論上公司要搵3個Engineers去分別support3個partners, 不過公司細就無法啦, 得我一個頂硬上. 原則上, 我地係每個partners allocate 一個星期時間support比佢地準備demo比個客睇, 唔會有resource conflict, 不過, 3個partners既工作室都係0係埋同一層樓, 有時有咩問題, 又好難唔過去睇睇.
不過, 都有個好處既, 就係3個partners都可以熟晒, 將來有咩其他project合作上都方便d.  
其實, 係咪真係好辛苦, 咁又唔係, 雖然工作時間每日係8:30 am - 10:00 pm, 但同過台灣人合作既朋友都知道佢地既效率比香港仲差d, 所以比起去同日本人, 韓國人合作, 都可以算係輕鬆.
今個星期應該係最後一個星期啦 , 希望順順利利過埋佢. 唔駛再去台灣, 可以去下其他地方support, 其實我自己比較鍾意support東南亞既國家多d, 可以去多d唔同既國家, 出差既心情都會靚d.
有時真係覺得人搵工, 工亦搵人, 老實講如果唔係鍾意周圍走, 呢份工都幾難做得長. 另外, 呢份工亦要求幾獨立及幾強既適應能力, 好似, 今次我住桃園, 我d台灣partners都話我點可以住桃園d咁差既小酒店, 我心諗我自己去旅行幾蚊既床位都無問題, 間酒店乾淨, 有得上網, 我就一定無問題.  另外, 出差係好易食肥人架, 好彩我都算唔易食肥既人.
0黎緊2個星期就搞番香港個case, 希望快快手手搞埋佢, o係公司sales meeting前, 抽到一個星期放假實踐我去柬埔寨既旅行大計啦, 咁就perfect.

9 則留言:

  1. 恭喜你呀,唔洗做"出差旅人"往......其實我有時侯都羡慕可以"出差"架(可能我份工無需要啦),幾好玩吖..... 希望你柬埔寨之旅成功啦 ......哈哈,記得買手信呀.....

    回覆刪除
  2. 我都好想可以周圍去!!!~喜愛自己嘅工作你話幾好!!~ 視工作為娛樂~一舉兩得!!~ 柬埔寨雖然落後 , 但一定影到好多靚境 !!~

    回覆刪除
  3. Silvia Lo , 希望係咁啦, thanks. 惡毒女毛 , 有得揀我都會揀份可以出差既工, 最好出差既比率唔好超過50%, 同可以去多d唔同國家係最好.  

    回覆刪除
  4. "出差係好易食肥人架" 同意啊﹐餐餐出去食﹐覺得好fed up, ﹐好懷念以前“淡而無味”既食物啊 。唔知點解公司D人唔中意出差﹐而兜就.... 不過去極都出唔倒國呢 。

    回覆刪除
  5. 晴軒‧兜 , "唔知點解公司D人唔中意出差", 有家室既人一般都唔鍾意出差.  

    回覆刪除
  6. 間酒店乾淨, 有得上網, 我就一定無問題 ....   hahaha!!!  as same as me ~~   :p

    回覆刪除
  7. 其實桃園附近有些農場挺美的,如果唔係要做野,去個度影吓相都好呀

    回覆刪除
  8. 衷心希望     您既「柬埔寨」之旅能順利成行啦!

    回覆刪除
  9. 馬克 , thanks. 聶品 無時間去桃園近郊lu, 只係影下桃園市, 詳見另一篇網誌.

    回覆刪除