2007年6月30日 星期六

十年 (一)

有線依家重播緊十年前同一個時間既片段, 看看十年前的香港人, 好像比現在覺得更自豪.
當時香港的國際地位, 都是靠每個香港人打拼回來. 每個香港人都以住在東方之珠而感到自豪. 相反, 現在的香港人, 當遇到困境時好像只懂得向別人求援, 個體不願工作反而向政府申請綜援 (我記得小時候, 如果申請綜, 算是不太光采的事); 政府不去搞好經濟, 只望大陸向香港施預恩惠.
東方之珠好似越來越暗淡, 就是東方之珠這四個字也越來越少人提了. 昨天, 同事問起一個外國人都好經常問的問題, 到底香港人喜不喜歡回歸大陸?
在我來說真的可以說是既 "歡喜" , 但 "不喜歡". 歡喜的是因為大家始終是中華民族, 在民族立場始終是一件令人開心的事. 不喜歡的是香港人好像失去了昔日的光彩, 當知道原來向上面問下就有著數, 比上面餵得多而好像自己失去搵食的動力.  慢慢地香港由一個國際都市變成了大陸其中的一個城市.
大陸若果真的想香港好, 真的不要再向香港派錢了. 香港的股市炒得不夠熾熱嗎? 香港的股民還是太少嗎? 炒股還不夠瘋狂嗎? 為何還要把大量資金倒進香港股市? 真的想把香港弄成一個只有金融行業的社會嗎?


5 則留言:

  1. 值得思考 。

    回覆刪除
  2. 中國係一個好地方, 錯就錯在一黨專政, 官商勾結, 令人民不潦生,  窮者越貧, 富者越富, 香港回歸後更淪為中國手上其一個狗奴才, 比少少甜頭香港人, 個個就只會貪圖安逸同享樂, 只顧面對眼前利益, 究竟有幾多人真正清醒去思想下自己究竟站響邊個位置, 究竟收左人甜頭你得過d乜野, 定係失去既比得到更多? 今日, 我終於決定用腳行出我選擇既民主路, 亦都係從今之後既一個清晰路線!!!!!!!

    回覆刪除
  3. 貓之奴婢--安妮毛 , 我自己對大陸沒有太大既負面觀感, 始終十幾億人唔易搞. 我自己覺得有時大陸可能好心做壞事.

    回覆刪除
  4. 香港人唔駛比錢中央,反而只懂向中央拿著數,呢D想法真係值得反思

    回覆刪除