2007年4月21日 星期六

執相方便好多

依家d LCD mon真係可以話平到笑. 記得我一向用緊果個 15" LCD mon, 當年要3千幾. 依家2/3既價錢都唔駛, 已經可以買到個 16:10 20" LCD mon.
一向用開果個15" mon被徵用在工作上 (工作上, 我依家係用 "8:3" 既 mon , 即係 2個 4:3 既 mon 加埋law) . 咁自然有藉口比我upgrade, 買個16:10既LCD mon.
16:10既mon用起上來有幾方便. 我一向用開個mon係 15", 4:3. resolution 1024 x 768. 一轉新mon, 我用 "感動" 兩個字來形容.
你睇下個nikon capture, 就知會用得幾開心, 所有toolbox可以show晒出來, 仲有好多位置show幅相出來, 比起以前一堆toolboxes疊埋一齊, 真係方便好多.

另外, 個mon大0左, 睇dvd都可以0係房到睇, 唔駛下下同屋企人爭電視用.

呢幾日, 除0左入0左個新 mon 外, 工作上都買0左d電腦野. 依家公司細都有個好處, 買野唔係太貴既都可以先斬後奏, 唔駛好似以前d公司下下都要有approval先可以買, 買少少野都可能等幾個月.  
1. notebook加 1G ram
2. notebook加0左個docking
3. 換0左個細Keyboard
4. 入0左個 usb-vga, 行雙 15"  mon.



12 則留言:

  1. 放毒...出糧我又想買

    回覆刪除
  2. 邊樹買架?? 正喎!!

    回覆刪除
  3.  

    大佬John , 好似係第一次出糧? 係應該比d獎勵自己.
     
    lala, 電腦mon各大電腦商場都有, 我0係黃金商場買. 係菲利浦20吋16:10既mon.

    回覆刪除
  4. 正呀!幾錢呢?

    回覆刪除
  5. yeah, 用 wide screen mon真係正好多!!!!

    回覆刪除
  6. 神兄, 2千有一草找. 小瑟, wide screen, 真係好好用.

    回覆刪除
  7. i just replaced my LCD monitor too.  I use PHILIPS.  How about yours? http://www.consumer.philips.com/ ... J0RMRCSHP3HKFSESI5P

    回覆刪除
  8. 導演 , 我都係買Philips. 不過係low-end d 既, 200WS.

    回覆刪除
  9. how much u bought? the one 200WP model costs $2490. But the performance totally difference.. 

    回覆刪除
  10. 200ws個spec係差過200wp, 不過平5舊水. 你有冇買塊保護貼? 加0左變"令"面, contrast會好d.  

    回覆刪除
  11. 無買貼 .. 我發覺唔用貼唔反光反而仲好, 以前部 Sony LCD mon. 係 crystal 反光面, 的確感覺上 contrast 高 d

    回覆刪除