2006年12月23日 星期六

銀行個戶口突然多0左d錢

尋日見銀行戶口有2個存款, 個transaction簡寫係 FCY CLG. 唔知代表d咩?
一定唔係會計公司過數 (因為都唔係果個數). 照計有2個可能.
1. 有人入錯錢落我個戶口
2. 公司年尾有bonus. (依家間公司係咁怪, 如果有bonus都唔會有咩通知) 不過之前又未聽過話有bonus, 而且之前亦未試過有, 都唔知要搵邊個confirm?
照計1既可能性好低, 如果係2, 憑直覺感覺既人馬山羊座的我, 腦入面即時想到好多野想買; 但係人馬山羊理性果邊既性格, 0係冷靜下來又同我講, 筆錢你都係諗下點少少地做d投資啦.
睇來呢幾日內心都會有一番鬥爭啦.






3 則留言:

  1. 公司咁好俾你意外驚喜呢。可唔可以分開兩份啊﹖咁就可以買聖誕禮物俾自己喇  。

    回覆刪除
  2. 想問下你最後記唔記得D錢黠樣?
    [版主回覆10/18/2011 00:16:59]好似係公司bonus.

    回覆刪除
  3. 我就慘喇~我上個week發現我戶口多左一大舊錢,check過數係寫住salary,點知今日舊公司打來俾我,話原來話錯數俾我,我其實好想唔俾返佢地0架~XDDD

    回覆刪除