2006年12月31日 星期日

昂坪360

個主題係啟迪身心, 我真係好想知有幾多個人去完有身心啟迪既感覺.

好在唔算好多自由行, 連埋買非都係排一粒鐘到.

架吊車話最多可以載17人 (坐位10個, 企位7個)

東涌來講, 呢日空氣唔算太差la, 不過都個天都係矇矇地.

唔記得帶CPL, 車箱內勁反光. 下面幅相可以睇到條cable有幾斜.

又越過高山又越過谷...


上面個"市集"都係呃遊客架啦. 不過真係唔係好多外國遊客, 香港人我估佔9成.


之後再行埋去心經簡林. 遠遠都已經見到鳳凰山.


中途d食店都佈置得幾攪野, 我形住夜晚呢度會有人0係到擘酒, 好有外國既青年旅社feel.

有興趣上山頂睇日出日落就由此路進.

心經簡林就係旁邊. 我中文麻麻, 有d字都唔識讀.

睇清楚d, 好多木簡其實都裂裂地, 有d仲有d"馬仔"馬實d裂痕.

簡林再加鳳凰山.

再行上幾級上0左個山仔, 可惜要趕住走, 唔係我估個日落都幾靚.

回程坐吊車走時個太陽差不多下山了.










沒有留言:

張貼留言