2006年12月10日 星期日

又發下旅行夢先

中, 南美洲, 又係一個好吸引人去自助遊既地方. 一路諗到底點可以平d去呢, 突然想到依家每年都要番HQ一次, 咁如果番完HQ, 再向老細請2個星期假, 咁咪可以慳番來回美國果程既機票同時間.
咁計既話, 假設呢一兩年我仲係呢間公司做, 要儲下假, 咁成行既日期應該係 2008年7月. 仲有年半時間可以慢慢plan同學下spanish.   希望到時體力仲可以應付艱鉅既行程啦.


2 則留言:

  1. 嘩! 咁都比你想到,  好嘢!

    回覆刪除
  2. 個plan 真係唔錯 。我都諗住飛東岸training 後隨即飛去冰島﹐咁可以慳返由西岸飛東岸機票。希望你可以 同我地分享你既plan﹐ 咁我就可以偷下師﹐ . 因為中﹐南美洲真係唔敢一個人去。我讀high school 同大學時候修過幾年spanish, 如果可以幫倒你既話﹐唔好客氣啊。

    回覆刪除