2006年12月11日 星期一

HD原來不知不覺又接近了

本地HD廣播好似遲遲都冇咩聲氣, 而Blue-Ray, HD-DVD既player又一直都幾貴, 而且機款又唔多. 所以一直以來HD對我來講好似好遙不可及既事. 直到2大遊戲機分別支持Blue-Ray, HD-DVD, 用比較上便宜既價錢已經可以一試HD既畫面la.
Blue-Ray vs HD-DVD, 我就先投HD-DVD一票, 買了一個HD-DVD既drive.



第一隻HD-DVD我都揀0左幾耐. 因為有興趣既碟好多都已經有dvd. 其他舊戲又唔多大興趣. Mi3又冇貨, 最後買0左呢隻.


2 則留言:

  1. 煩死人, d 格式成日轉 .. 買電影 product 好似無咩收藏價值, 好耐以前買左隻 CAV 版既 Jurassic Park LD Box Set, 依家無 hardware play..   浪費 ~ 

    回覆刪除
  2. 如果唔係, 點樣一套戲賺我地幾次錢呀~~~哈哈!!!   我反而想知 RADHK兄既 HD DVD看後感!!!^_^

    回覆刪除