2006年12月16日 星期六

墨攻


一套都幾想睇既"港產片" (我諗都算係港產片). 有日行大陸書局, 原來大陸正版已經出0左. 咁當然一入買番屋企慢慢睇.
對套戲有興趣既原因係都幾鍾意中國古代既戰爭藝術, 冇錯魔戒西方式既戰爭場面係拍得好浩大, 但只係一味死衝, 沒有謀略, 欠缺0左中國戰爭果種鬥志鬥力既原素. (所以我係好鍾意睇以前大陸拍果套三國電視劇, 希望吳宇森快d拍好套赤壁.)
套戲個名好得意, 墨攻, 但墨家係主將非攻. 是否代表以"非攻"既表現去"攻" (即宣揚墨家既精神). 所以叫墨攻?
講番套戲, 其實戰爭場面都係拍得唔錯, 當然拍唔到西片果種千軍萬馬既氣勢, 但中國人戰術既心思, 好似攻其不備, 以少勝多, 挖地道, 水攻, 孔明燈等樣樣都有. 套戲係講強弱懸殊既守城戰, 照計可以拍得好悲壯感人, 但係睇完又唔多覺. 可能中間轉穿0左d唔湯唔水既"愛情戲份". 套戲係尋晚幾夜先睇, 中段真係差d訓著. 我覺得如果0係如果用多d時間著墨0係革離, 子團, 太子, 及城中軍民之間既關係, 可能會好d.
套戲搞野既地方係搵個黑人來做奴隸, 果個時代, 或者真係有非洲人去到中國, 但都唔好搵個個樣咁現代既黑人, 個樣成個依家d美國人咁.
總結成套戲不過不失, 唔睇又唔係咩捐失. 不過, 有機會我諗要睇睇原著漫畫係點.
題外話, 突然好想睇番有關墨家思想既書. 記憶中, N年前我係"被迫"take過一個"中國文代及哲學思想"既course. 應該係有本書講幾家思想, 但搵來搵去都搵唔到.

5 則留言:

  1. 橫掂有個咁現代既劉華...有個現代黑人都算喇.~

    回覆刪除
  2. RADHK兄, 我反而有興趣於你買果隻碟係幾銀同埋有冇繁體字幕喎!!!

    回覆刪除
  3. 隻碟$28. 不過你都估到一定係最差既規格, dd2.0, 冇得on/off既簡體字幕. 不過, d國語唔係難聽果隻, 好多時都唔駛睇字幕.

    回覆刪除
  4. 劉德華是我幾欣賞其中一位藝人,但墨攻我冇諗過去看,我怕會好沉悶,反而劉德華以前啲戲好睇啲,你話係唔係!現在港產片越來越唔好睇,點解

    回覆刪除
  5. "劉德華是我幾欣賞其中一位藝人"   我都係幾欣賞既, 因為佢真係勤力. 不過佢既演技就冇咩突然, 做咩都係咁"劉華".

    回覆刪除