2007年7月1日 星期日

十年 (二)

不要做垃圾
最近電視各台不是什麼慶祝, 便是什麼回顧. 其實自己對於那些慶祝一向是比較冷感, 所以看到那些舉世歡騰的場面, 真的沒有太大的感覺, 反而那些回顧及訪問倒是值得一看.
有天一開電視, 正在播影的是一個訪問我們風之后珊珊的片段, 一句香港運動員不是垃圾差不多成了她的名言.
她續說, 能力條件差的人不是垃圾, 反而有能力, 有機會的人不去好好利用, 那些人才是垃圾. 那句說話好像正正是對剛巧開著電視的我說
, 有點當頭棒喝.

所以還是把這句說話記下來, 希望可以時時警惕自己, 不要做樂不思蜀的劉禪.

P.S. 最近屋企附近開了間三聯, 看到香港終於有得賣

最危險的廁所與最美的星空

不過價錢是HK$100, 差不多是我在台北買的一倍價錢.


http://hk.myblog.yahoo.com/ck_lee_hk/article?mid=1237&fid=15





7 則留言:

  1. 嘩,貴咁多!!好彩有個好人幫我係台北買咗啫.....哈哈

    回覆刪除
  2. 寄埋去 uncle sam 只係俾多10蚊咋﹐正!

    回覆刪除
  3. 舉手之勞... 下次有野想0係US order而又唔送香港既, 可能會麻煩你tim.

    回覆刪除
  4. 傻喇﹐唔會麻煩。12月返啊﹐有冇幫得手架﹖

    回覆刪除
  5. 吓......?幫到嘅梗幫係啦.....US呀... 未必幫到喎,因為...... 有無嘢係Spain 買呀??

    回覆刪除
  6. 做人真的要居安思危,鞭策自己勇往真前,但也不用給自己過度的壓力呀

    回覆刪除
  7. 哈, 我都有買到, 台幣折港紙都係70零蚊, 買埋"不去會死"... 點知買完睇一睇.. 日本仔寫既... 仲要2本都係添... 畀日本人賺左我d錢添.... 蝕!

    回覆刪除