2007年7月13日 星期五

趕. 趕. 趕... 慢. 慢. 慢...

呢次出trip都估計唔多順利, 趕. 趕. 趕. 搞到今日6點幾都做唔晒. 唔理lu, 交帶幾句走人即刻打的去火車站, 遇上廣州成日見到既塞車.  極速由廣州趕番香港, 番到屋企都成9:30pm.
咩都未執, 聽日9點早機, 想剪個skin head先出發都無時間.  看看寄來的機票好彩沒出錯; 好彩家中有少量美金; 好彩上廣州前做定visa; 好彩天氣熱執幾年短衫短褲就okay; 0岩0岩上網買埋旅行保險. 好似基本野都搞掂晒.  其實, 好似酒店, 點由金邊去邏粒都未知, 隨緣啦, 路在口邊, 一定去到既.
不過, 通常咁短時間執野一定執漏野, 希望唔好漏0左d重要野啦. 由呢一刻開始, 一定要改改心情, 由趕. 趕. 趕... 既心情變成慢. 慢. 慢既心情, 咁先似放假.
各位, 連埋個sales meeting, 要兩個星期後先見lu.
P.S. 我部notebook大部份時間都係長著, 依家熄機, 都比佢休息番一個星期.


4 則留言:

  1. RADHK兄真係好忙, 睇你既 blog就知呢!!! 去玩都玩得忙過人呢~~哈哈!!!! 去旅行, 又有靚相睇!~

    回覆刪除
  2. 記得帶蚊怕水!

    回覆刪除
  3. 祝你今次旅行滿載而歸

    回覆刪除
  4. 小瑟 ,  都盡量輕鬆d架啦, 不過去柬埔寨都一定唔係去嘆世界.  TT , 帶了. 不過呢到蚊患都唔算嚴重. 聶品 , thank you.

    回覆刪除