2012年11月4日 星期日

終於可以鬆返D



我都唔記得對上一次認真拎起相機係幾時. 今個星期六, 日, 終於有返我自己既私人時間.

其實我發覺我都幾易滿足. 只要可以完全忘記工作, 拎起相機, 淨係專注眼前張相應該點影, 心情就自然好似牛仔兩仔爺加起來一樣. 一個開心滿足, 一個閒適舒暢.

所以下面幅相亦我今日我最鍾意既相. 真係好耐未試過有呢種心情.



漫畫星光大道有咩成員, 第一個要影既當然係馬生既風雲角色.






其實對武打漫畫認識唔多. 另一個比較熟既系列係中華英雄.



呢個漫畫化既李小龍又幾難認得出.




王小虎個名就不時都會聽過, 不過只係知係黃生龍虎門系列既主角.



物古惑仔都有出漫畫, 真係唔知.



其他武打漫畫就更加唔知啦.









原來連射鵰都有份.



個郭靖個正面靚仔樣大家睇.



睇完D硬橋硬馬, 又點少得近年最多人識既麥 dull.



要數上一代既代表應該係老夫子.





係啦, 點解咁耐都無女角既? 拿拿拿, 先出一個靚女睇下大家0岩唔0岩?







唔0岩既, 呢個又如何?




拿拿拿, 全場唯一既靚女就係佢啦. 又真係幾靚女下.


7 則留言:

  1. 我也有去九龍公園看他們,雖說十三點並不是我童年時的人物,但近年得知這是本港的漫畫作品,也為此而驕傲呢。 法國旅遊局曾經用十三點來介紹巴黎的景點,十三點穿上了漂亮的時裝,在每個景點前拍照,實在很美呢。
    [Norton回覆12/04/2012 18:34:42]以前13點主題就係服裝,論服飾一定打低芭比公仔!
    [Mak Mak回覆11/13/2012 17:23:03]相信也因法旅的主持人也是13點迷 :)
    [版主回覆11/05/2012 13:23:37]我對13點認識不多, 但睇衣著, 以六十年代來講佢一定係潮人.

    原來法國旅遊局都用佢, 睇來當年佢真係幾多人識.

    回覆刪除
  2. 好多得意漫畫主角, 睇完係咪又搵番好多童年回憶?
    [版主回覆11/05/2012 13:27:00]一 dd 啦, 其實細個又唔算睇好多漫畫. 本地就更加少.

    回覆刪除
  3. 我最熟同最鍾意係[風雲]!
    Btw, 應該是馬榮成的作品, 不是黃玉郎!
    [版主回覆11/05/2012 13:25:12]係喎. 更正了.

    估唔到你鐘意風雲.

    回覆刪除
  4. 淨係睇過老夫子同麥兜咋~>.<
    影相真係可以忘卻一切 一個好好既消閒興趣
    [版主回覆11/11/2012 09:53:50]無錯, 加上依家數碼化後, 影相基本上唔需要另外支出. 你有時間, 有心情, 就可以去影.

    回覆刪除
  5. 其實有好多漫畫角色我都唔識呢@@
    [版主回覆11/11/2012 09:54:19]其實我都好多唔識. (扮細中).

    回覆刪除
  6. 果個哨牙靚女係咪甘小文的作品?
    [版主回覆11/11/2012 09:55:49]好似係. 其實我都唔太熟.

    回覆刪除
  7. 13點,我家姐佢地鍾意呀;我就最鍾意壽星仔,夠搞笑!^^
    [版主回覆12/06/2012 21:00:14]好明顯你係屬於佢地既年代.

    回覆刪除