2012年11月11日 星期日

胡琳又出新碟啦

Jazz Them Up 絕對係一隻0係我屋企播放率極高既碟.   胡琳出道六年, 兩年前Jazz Them Up絕對係令佢讓更多人認識.

或者佢既音樂, 現時0係香港樂壇依然並非最主流, 但今年可以出兩隻專輯, 連續兩年開個人演唱會. 成績可以算係非常不俗.

尋日有幸出席短短的分享會. 主角除0左胡琳, 仲有KEF既型仔speaker, Blade.



除0左胡琳外, 佢個經理人, Patrick亦有出席. 以往心目中d經理人, 或者只係安排下宣傳, 傾下合約. 但聽完Patrick既講解, 對 "經理人" 三個字又有更進一步既認識.



影既相唔多, 送上兩張胡小姐既相.





另外現場買碟, 除0左有即場簽名. 仲平過出面$15大元. 至於呢隻碟好唔好聽, 我仲未有時間聽tim.










5 則留言:

  1. 咦,見你咁推薦,等我得閒都上youtube搵d歌聽聽先
    好靚女啊!
    [版主回覆11/20/2012 22:43:37]加0左佢既youtube MV.

    回覆刪除
  2. 咁你會唔會去睇她18-19/12 嘅演唱會?
    [版主回覆11/20/2012 22:49:15]好似winterplay live 吸引d.

    回覆刪除
  3. 以前沒留意,真人應該也很sweet和靚女呀﹗
    [版主回覆11/20/2012 22:49:11]yes, 靚女一名.

    回覆刪除
  4. Pandora 香傭講法文2012年11月16日 清晨6:24

    諗起曾華倩
    [版主回覆11/20/2012 22:48:50]又有d 似喎.

    回覆刪除
  5. 我都有買這張碟,不過 Jazz Them Up 一定是胡琳最好的一張碟。 KEF 的喇叭最近都聽過,印象一般,反而想聽聽 ATC 及 ProAc 的坐地喇叭。
    [版主回覆01/03/2013 11:16:54]kef 依家賣款式多過賣聲.

    你樣樣都有聽, ATC 可能幾0岩你.
    [Sloppy Joe回覆01/01/2013 08:36:33]還有我都有看胡琳的 Nice & Easy 演唱會!
    btw, 沒有 update Sam the Record Man 的 blog,但 2012 下半年,華語碟中張靚穎的「傾聽」不是 hi-fi 碟,不過令我對這大陸歌手有另一番看法! 未買的話可以找來聽聽!
    http://www.youtube.com/watch?v=03A_v3AsoBU

    回覆刪除