2012年11月20日 星期二

秋高氣爽 - 宜郊遊


好耐都無去探史諾比啦.



原來對上一次已經係三年前既事.

http://blog.yahoo.com/radhk/articles/79581

今次無上之行鑊甘. 只係由西灣亭起步. 輕輕鬆鬆入大浪西.



天氣雖然唔好, 影相效果麻麻. 不過好處係行得舒服.



必經的獨木橋.



半hea, 半行下. 好早已經可以出返市區. 朋友推介以自助遊為主題的Cafe.

http://www.facebook.com/thealchemistcafebistro?sk=timeline





















8 則留言:

  1. 蜓子...................2012年11月21日 上午10:54

    早晨,,,,,,, 海邊的景好靚,,,
    [版主回覆11/21/2012 15:39:15]午安, 天氣好時會仲靚.

    回覆刪除
  2. 其實hea住行都幾好呀!
    咁浪茄過段又真係幾吸引! 唔行埋又確實有少少可惜!
    [版主回覆11/21/2012 17:19:04]hea住行埋頭段, 行到第二朝都似.

    回覆刪除
  3. 有趣的cafe,揾日去行吓先!
    [劉小蟲回覆11/23/2012 13:45:27]我見佢話星期五六日都唔接booking lu...只得walk-in。
    [版主回覆11/22/2012 23:19:52]佢地d booking都幾full, 可能要早d book 位.

    回覆刪除
  4. 好耐冇行過山.....我要...呼吸新鮮空氣!!
    [版主回覆11/30/2012 00:17:49]你平時做開運動, 已經算好健康. 你既"好耐"無行山, 可能只係指幾個月.

    回覆刪除
  5. 有間咁靚既CAFE,等我MARK低下次返香港(其實都有排)去look look先
    [版主回覆11/30/2012 00:12:57]查實你幾年返香港一次?

    回覆刪除
  6. 我都要咁行,輕輕鬆鬆就到西灣,上次套晴天東壩行到西灣亭,我真係想叫白車!^^
    [版主回覆12/06/2012 20:58:47]果段夏天行真係想死.

    回覆刪除
  7. 那間CAFE前兩天剛好去過
    [版主回覆01/03/2013 11:13:09]你0係咪平日去? 多唔多人? 搵日要正式光顧下.

    回覆刪除
  8. 咦,第一張那位美女身影好熟! 我都好想去這家Cafe,看來我們好友的旅遊咖啡店已經出現在香港了!
    [版主回覆01/03/2013 11:14:04]側面既背影都認得出, 好野.

    回覆刪除