2013年1月4日 星期五

雲南旅程 - 完滿結束

雲南, 風景美麗, 只要近距離對著雪山, 已經可以感受到, 心中的日月就在眼前. 在我心目中, 永遠是頭五個最喜愛地方的其中一席位.

http://blog.yahoo.com/radhk/articles/79685

自己第一次背包行的目的地亦是雲南. 時間飛逝, 原來轉眼已經是九年前的旅程.

http://blog.yahoo.com/radhk/articles/79591

六年前一圓香格里拉之夢. 其實, 已經覺得雲南的旅程應該會告一段落.

http://blog.yahoo.com/radhk/articles/79259

當然, 在我心目中, 雲南的旅程尚欠兩個小環節, 才稱得上圓滿. 第一個的名字是瀘沽湖, 第二個名字是納西古樂.

第三次到訪雲南, 正好為整個雲南旅程畫上完整的句號.




7 則留言:

  1. 蜓子...................2013年1月5日 上午11:45

    似曾相識??雲南....風景如畫
    [蜓子...................回覆01/07/2013 11:45:34]十年前去過,,
    [版主回覆01/07/2013 08:01:56]>> 似曾相識??

    你既意思係你之前去過?

    回覆刪除
  2. 吓! 會唔會簡短啲呢? 係咪會第有一, 二, 三... 輯架?
    [vivian回覆01/07/2013 21:40:26]字少都算喇! 但今次連相都只係得兩張喎!
    [版主回覆01/07/2013 08:04:23]呢排懶, 寫野, 打字都少0左. 所以d blog係會短好多.

    回覆刪除
  3. Pandora 香傭講法文2013年1月8日 晚上10:49

    靚到假咁禾
    [版主回覆01/09/2013 10:43:21]真真假假. 其實都好難分. 大家覺得開心, 睇得舒服, 先係重點.

    回覆刪除
  4. 新篇得兩幅相咁少,短癮!
    [版主回覆01/09/2013 10:40:33]貴精不貴多嘛. 其實第二幅已經概括晒瀘沽湖見到既野.

    回覆刪除
  5. 終於圓了你的夢, 恭喜哂!
    [版主回覆01/20/2013 00:05:42]其實都唔係咩圓夢. 只係補返之前既 "缺失".

    回覆刪除
  6. 你去瀘沽湖那天天氣還好哦!納西古樂可有聽到?
    [版主回覆01/22/2013 23:40:08]最好天氣果日係第一日. 即係坐車去果日. 不過去到都差唔多黃昏.

    納西古樂有專登去聽. 不過都幾感慨.

    回覆刪除