2010年6月15日 星期二

世界盃: 一個好正既廣告

唔知非洲係咪真係咁正呢.

6 則留言:

  1. 依個廣告真係好正呀!!好睇過世界杯呀!! BTW,回應你那句~~"去次非洲米知囉"

    回覆刪除
  2. 最真實的Part系要用T Shirt換百事!Nothing is free!
    [版主回覆06/20/2010 15:56:00]做marketing睇廣告既角度係唔同d.

    回覆刪除
  3. 師兄幾時齊齊組團去東非影動物大遷徙 !!  
    [版主回覆06/29/2010 18:27:00]我都好想去, 不過, 無長鏡去都影唔到d咩.

    回覆刪除
  4. 唔好意思...路過.....想答訕... 去東非影動物大遷徙無長鏡??--->好簡單!!快d入枝684米得囉...橫點宜家d鏡不斷升值,米當買股票囉...
    [版主回覆07/02/2010 09:42:00]路人你好. 你講得好易咁喎. 不如你都買枝, 最多我買部canon 550D, 咁咪可以問你借來去非洲.

    回覆刪除
  5. 音樂、體育、舞蹈..........藍天下無分種族,世界很美好
    [版主回覆07/07/2010 13:51:00]音樂, 體育的確可以將人拉近.

    回覆刪除