2010年1月31日 星期日

返來啦...

今日終於返香港, 可能真係年紀大, 今次自由行之後好疲累, 昏迷0左大半日, 依家精神好返d.

上次出發前要大家估去邊既問題, 可能太易估. Anyway, 所有有留過言既網友都有小小既紀念品.

因為帶去既cash唔多夠, 最後一日真係0岩0岩好夠錢坐的士去機場. 所以紀念品真係小小咋, 作為一點心意, 希望唔好介意.

以下blog友, 晴軒‧兜兜, 巴黎旅客 Voyageuse de Paris, Silvia Lo, vivian, Pikasum, EK, 萬能發@笨思娜, Sloppy Joe, Mak Mak, 車厘子, 請0係以下紀念品挑選一份, email你所選既紀念品, 以及你地收件地址. 先到先得.

P.S. my email: ck_lee_hk@yahoo.com

CUBA字樣木盒仔 (共有4個名額)




碎布公仔 (共有5個名額, 可指定是那一個)




磁石公仔 (共有3個名額, 可指定是那一個)




飾物手鏈 (共有4個名額, 可指定是那一條)




另外, 幫朋友買0左d 雪茄 sample, 如果有人有興趣, 可以撥一枝出來作為紀念品.




當收到各位email之後, 我會回覆confirm. 不過, 因為後天要出trip, 所以寄出要點時間.

最後, 多謝各位一直以來既支持. Thank you.











18 則留言:

  1. wow...welcome back! 好嘢,有手信。i want 左二。

    [版主回覆02/01/2010 21:36:00]我有去你介紹個廚神到食飯, 佢又真係唔休做.

    回覆刪除
  2. 哈哈, 開心死人咩!  我要左一 !  多謝晒!  以後去多啲旅行喎!

    [版主回覆02/01/2010 21:38:00]成你貴言. 不過年紀大啦, 去一次呢d旅行, 要d時間recover.

    回覆刪除
  3. 多謝!!多謝!! 呵呵...原來玩先到先得...咁我都唔客氣啦~~我要右二 嘩...之後你又飛啦...看來有排才看到你的"古巴之旅"片段loo
    [版主回覆02/01/2010 21:39:00]我希望過年假期時出到啦. (不過, 希望咋...)

    回覆刪除

  4. 嘩,你真在太慷慨啦!咁我唔客氣啦!我想要中間果個呀!thanks!
    [版主回覆02/01/2010 21:42:00]客氣, 睇來其他紀念品唔多吸引. 睇下淨返果個邊個會要埋佢...

    回覆刪除
  5. 好嘢.Silvia有手信.....我要最靚仔果個---->"右一",yeah!!
    多謝radhk
     
     
    [版主回覆02/03/2010 09:44:00]okay, last一個都比你標埋會啦.

    回覆刪除
  6. 你真慷慨! 睇 blog 睇到有 souvenir 都係第一次! 不過多謝哂,都係留番比其他人啦,不過請你 post 多 d Cuba 既相就真既,我真係好有興趣o架!
    [版主回覆02/03/2010 09:46:00]其實只係一點點心意. d 紀念品真係好cheap咋. anyway, 相真係要等等. 我有機會要新年前先返香港.

    回覆刪除
  7. 嗚嗚嗚, 點解YM 冇份嘅?
    Anyway, Welcome Back ......
    [版主回覆02/03/2010 09:49:00]你出到聲點會無你份, d紀念品預多0左. 一定比到一份你既.

    回覆刪除
  8. 兜兜 around 20號返花旗國﹐3月頭返香港﹐搵倒工喇 !  想喺藍田附近搵屋﹐記得 radhk 兄住藍田﹐想請問關於藍田週圍環境既問題。唔知 radhk 兄幾時會返香港呢﹖唔該晒先

    回覆刪除
  9. Wow , thx very much ar, radhk  I like the blue and pink one, ie the second one fr right hand side

    回覆刪除
  10. 噢 有禮物收!選CUBA字樣木盒仔,謝謝radhk! 等看遊記呀.....

    回覆刪除
  11. 嘩,十分謝謝呀,我選左邊第二條手鍊

    回覆刪除
  12. 新年好!厲害厲害,去了古巴?!遲D再來看你的靚相。
    [版主回覆02/08/2010 21:47:00]新年快樂.

    回覆刪除
  13. 有紀念品送真係唔同 d,
    連回應都特別多 !!  
    [版主回覆02/08/2010 21:47:00]無法啦, 我呢個台收視低, 又無你果邊咁高人氣.

    回覆刪除

  14. 多謝﹗我要公仔,隨便邊隻都ok。

    回覆刪除
  15. 我的心願是襯卡斯特羅未死前去一次古巴,看來真的要快點計劃吓啦
    [版主回覆02/15/2010 19:20:00]其實我諗未死前已經慢慢在變, 佢死0左之後就更加難想像了.

    回覆刪除
  16. 點解我冇手信架!  
    [版主回覆02/26/2010 13:33:00]好彩仲有件賣淨蔗. 你send你個收件地址比我就得.

    回覆刪除
  17. 賣淨蔗?咁冇誠意  ......  都好過冇!    咁不如你 Keep 住先,下次聚會時俾我啦,因為我同「兜兜」係柬埔寨都買左份手信俾您,睇下我地對您幾有心!
    [版主回覆02/27/2010 06:54:00]係呀, 你都知古巴係最多蔗架啦.

    回覆刪除
  18. 收到你送出的公仔啦!好開心呢!已將它放入家中飾櫃給欣賞!再一次多謝晒!
    [版主回覆03/02/2010 23:31:00]個公仔有個收容所, 要多謝你至真.

    回覆刪除