2006年10月5日 星期四

公屋

自細公屋長大, 對公屋呢2個字有d感情, 以前家家戶戶打開門, 由走廊頭到走廊尾戶戶都熟. 放0左學基本上就係變成走廊既"童黨". 隔離鄰舍既小朋友, 可能係同班同學, 所以關係好密切. 而家可能冇呢枝歌仔唱.
以前住既公屋已經拆0左, 好可惜當年冇咩點影相. 早幾日經過九龍灣. 有少少空閒時間, 走0左去牛頭角村影番幾幅懷緬下過去.
已關門既冰室

好多地方都上0左鎖

或已回收



或人去樓空

細個覺得公屋既樓梯係幾恐怖.

沒有小朋友既走廊

out focus加d迷幻feel

舊事舊物



你細個有冇爬過呢d窿窿?


好典型既鐵閘


細個快樂既回憶, 部份應該來自樓下既玩具店

呢次係我第一次0係香港影呢d相. 一行入樓, d人見你拎住部機, 已經望主晒, 我真係唔敢舉起部機影人. 又試過有人行埋來問我做咩, 係邊間公司, 來影d物, 影來有物用途... 仲唔雞咁腳走咩... haha....








3 則留言:

  1. 以前成日恨重建.. 依家般左..但係發親夢入面既"屋企"都係o係舊屋黎...

    回覆刪除
  2. 大佬, 希望你唔係發惡夢啦.

    回覆刪除
  3. 多謝分享!o的相影得太美喇! 我以前都係住井字型公屋o既(沙田隆亨邨),電梯大堂踢波同埋地下天井打羽毛球,都好令人懷念哩~~ 我亦試過o向社區中心o既某兒童中心做過幾年義工,仲有冬菇亭同小販攤檔,同樣令人難忘~~

    回覆刪除