2006年10月5日 星期四

新加坡一天自由行




新加坡比香港國際化, 新加坡大部份人d英文水平好過香港(唔計口音),  街上可以見到更多元化既種族. 不過始終是一個華人為主既社會, 所以自由行都非常方便.

其實之前去過幾次新加坡, 今次工作關係再到新加坡, 本來冇咩時間去玩, 不過星期六有一天空閒. 咁就call 0左舊同事, 當聚下舊.
新加坡真係冇咩玩, 不過食下野都唔錯, 比到你唔同既風味. 所以先講食野.
食野篇
去過幾個地方食野. 第一餐試過一個人走去酒店附近既Newton Food Centre (MRT Newton 站附近).






果度d野都幾貴, 而且又唔係特別好食.

入口有個新加坡十大美食, 下次可以check下自己試齊未?




呢度要成四十幾蚊坡紙.





食到興烚烚, 最好當然整番個刨冰.

有芒果肉, 紅豆, 涼粉...



另一個必試既係新加坡既魚旦. 非常彈牙同滑.

就算連7仔既魚旦都係.


另一個必試既係文東記既海南雞飯. (果餐冇帶機去影  )

d飯好正, 雞又滑. 仲試0左佢地既脆皮豆腐, 炸皮厚薄0岩0岩好, 入面d豆腐好滑好正.

聽講有好多間分店, 去果間門面最差既老店最好 (401 Balestier Road), d人老實, 會叫你唔好叫咁多送, 廢時浪費. 2個人埋單都係四十幾蚊.

另外, 同事推介既亞坤多士, 夾唔同既料有唔同既味. 亦係非常好食. 其中Funan電腦商場地下有一間. 行行支力支力地, 食番個tea都唔錯.

夜晚, 影完野, 又唔係好肚餓, 0係駁船碼頭搵0左間粥麵店(叫大碗粥)醫肚.

先來一個大大碗既帶子粥. d粥綿到有d似食baby food. 16蚊係幾貴, 不過都算足料, 成碗粥有7, 8粒鮮帶子. 美中不足係d粥唔係好入味.

再來碗雲吞, 成食雲吞入面有3, 4隻蝦, 肉質非常爽脆.

食野當然包括埋手信啦. 去0左China Town既美真香.............隔離果間林志源. 要排隊買肉乾.

亂影篇
funan computer centre, 近MRT City Hall

China Town, 牛車水 及駁船碼頭, singapore river.






六星級酒店, fullerton hotel. 我當然係
.
.
.
.
.
比唔起錢住呢度.






門口仲特別多Benz的士. 同事話, 如果你0係街見到Benz的士, 可以照載來座, 收費同一般的士一樣. 我冇求證過, 網友有機會試下話番比我知.



有趣雕塑.
#1 咪推啦.




#2 You jump I jump




#3 大鼻




#4 我幫你, 比隻手我啦.




#5 好食好住




#6 真係燈柱




#7 議會大樓外.




夜景篇
#1 失敗之魚尾C (顧得背景, 條魚尾C又爆晒光.)




#2 唔知叫咩橋




#3 唔知叫咩橋二






#4 巨蛋



#5 頭文字ship



#6 Hotel一堆堆




















4 則留言:

  1. 點解你影D相咁postcard feel 既﹖可唔可以話我知係咩相機同幾多resolution 啊﹖

    回覆刪除
  2. 我都想學下呀.....好靚呀!

    回覆刪除
  3. Miffy the Traveler2007年9月4日 上午9:47

    你既相片部份角度好有創意, 但技術嘛...我相信你的確仲係新手...希望你唔好介意我咁講...

    回覆刪除