2013年4月4日 星期四

微縮模型


上一篇既籠民其實係攝於青衣城既微縮模型展覽. 除0左籠屋, 現場仲有好多精彩作品.

其中一個大型作品, 唐樓加電車路. 照片加點懷舊色彩, 的確可以以假亂真.











主角既電車, 非常搶鏡.






灣仔和昌大押. 總算可以保留外觀.


呢款雙層巴士, 係細個每日返學放學既交通工具.





呢種貨車, 依家應該幾難見到.



除0左街景, 亦有以電影為題材既場景. 九把刀, 一度令每個人都在找那些年.



    
歲月神偷, 整個場景, 物品都做到足. 二樓的書臺, 書本, 收音機... 全部都可以透個小窗見到. 





仲有地下父親的工作間, 魚缸.





另一個大型展品 - 摩星嶺木屋區.





最早期既公屋, 以前中學附近都好多. lunch亦經常幫襯地下既食肆.











舊式金鋪, 同依家d周XX好唔同.





前鋪後工場.




雜貨鋪.




缸瓦鋪.




街市雞佬.




海鮮檔.
















11 則留言:

  1. 好似見到報導有大坑火龍?!
    [版主回覆04/05/2013 21:51:35]有呀. 只係影得唔好. 無post.

    回覆刪除
  2. 似的咁交關, 連生鏽鐡皮都咁真.
    [版主回覆04/05/2013 21:52:10]基本上條條都係精品, 用心之作.

    回覆刪除
  3. 你支鏡勁!影得好清楚。
    [版主回覆04/08/2013 10:50:59]其實主要係D模型做得好. 我見好多人用電話都影得好清楚.

    回覆刪除
  4. 好過癮喎! 是否透過鏡頭,像真度因而提升了?
    [版主回覆04/08/2013 10:53:06]透過鏡頭, 模型比放大了, 加上真係做得幾仔細, 所以, 感覺真實多了.

    回覆刪除
  5. 挺精細的呢。
    [版主回覆04/10/2013 08:13:08]所以現場參觀. 每件展品都可以慢慢細心去欣賞.

    回覆刪除
  6. 蜓子...................2013年4月11日 上午10:28

    好精緻,真的一樣,,,,,,,,,,
    [版主回覆04/13/2013 21:48:35]的確好好手工.

    回覆刪除
  7. 我想問倫敦個款雙層巴士係香港咩時候流通? 你仲記唔記得幾時開始換成新車?
    [版主回覆04/13/2013 21:48:11]我中學時代仲有得坐. 我估可能係八十年代尾, 九十年代初卦.

    回覆刪除
  8. 如果不說,還以為是實景!
    [版主回覆05/03/2013 16:01:42]說明除了size外, 所有野都做到一絲不苟.

    回覆刪除
  9. 每一個模型都好逼真!
    [版主回覆05/03/2013 16:02:01]的確係好有心機.

    回覆刪除
  10. very nice shots!用 macro 鏡? 有冇玻璃?

    回覆刪除