2012年9月28日 星期五

大家笑一笑, 佳節快樂

真係好耐無出blog, 因為實在太忙.

當工作慢慢增多, 你會嘗試比多d時間去做.

但我諗真係年紀大啦, 當晚飯後, 星期六日, 都變成工作時間, 但都唔足以應付所有的工作時. 我諗我依家只有選擇效棄.

只會優先處理辦公時間能處理的工作. 其他多出來的工作量, 就好似掉0左入黑洞. 永不見天日. 所以0係好多partner, 客戶眼中, 我應該已經成為衰人一個.

Anyway, 生活應該唔只得工作, 生活應該要搵到跟工作的平衡點.

發覺好耐無笑. 0岩0岩收到一埋youtube video. 佳節當前, 大家開開心心過一個愉快假期. 各位佳節快樂.

近期好hit 既江南Style 紅軍版.






紅軍版Beat it.








想0係屋企做少少運動, 出下汗. 可以對住個MON一齊跳.




PSY正版馬舞.


7 則留言:

  1. 生活迫人,有時真的很難取得一個平衡。
    紅軍版真的幾搞笑!
    這個 Hyuna 的版本也不錯啊!
    http://www.youtube.com/watch?v=wcLNteez3c4
    祝你中秋節快樂!
    [版主回覆10/07/2012 00:04:32]平時無留意k-pop, Huyna又幾好睇.
    [Sloppy Joe回覆09/30/2012 11:04:41]不過要聽 Huyna, 這首 bubble pop 還是第一選擇
    http://www.youtube.com/watch?v=bw9CALKOvAI

    回覆刪除
  2. 你好!好耐無過來啦!
    謝謝分享,很好笑!
    [版主回覆10/07/2012 00:03:07]你都有新UPDATE, 都過去睇睇先.

    回覆刪除
  3. 我睇過既gangnam style應該不下一個版本~連我阿婆都識跳啊!
    [版主回覆10/07/2012 00:02:29]你阿婆真勁.

    回覆刪除
  4. 喂喂! 人生苦短呀! 咁搞法好易未老先衰! 有錢都無用喇!
    [版主回覆10/10/2012 06:56:32]其實真係好矛盾. 0係香港, 工作同生活好似變0左係對立咁. 唉.

    回覆刪除
  5. 香港人一向都忙, 唯有在苦中作樂

    回覆刪除
  6. 紅軍版笑到眼淚標出黎!

    回覆刪除