2012年4月20日 星期五

兩個被遺忘的小國

前陣子假期, 本來沒打算外遊. 但朋友一句, "2012世界末日, 還在考慮什麼."

的確, 就算今年不是世界末日, 亦應該要對自己好一點, 不要留任何遺憾.

就這樣, 十天的旅程, 到訪了兩個被世界遺忘的小國, 格魯吉亞, 阿美尼亞.  

當第一次聽到朋友提起旅程的目的地時, 兩個小國的名字在我腦中, 落在一片空白的地圖上.  發覺自己對這兩個小國真的一點概念也沒有.

沒打緊, 反正是跟團旅行. 索性什麼也不用管, 等待迎接意想不到的驚喜.




第比利斯平靜的清晨, 走在平日人多車多的Rustaveli Avenue, 即使站在馬路中心拍照也沒有人理會.




埃里溫的Echmiadzin, 寧靜而舒服. 即使沒有信仰亦值得一遊.

19 則留言:

  1. 嘩! 啲相洗唔洗搞到靚成咁呀?

    btw, 好開心齊齊上左春田花花黃巴士, 展開了這次難忘的旅程.....
    [舸兒回覆04/21/2012 02:03:05]
    [版主回覆04/21/2012 01:40:22]無校長帶住, 我地會盪失路架.

    回覆刪除
  2. D special effect 好靚, 早知同你買明信片, 唔使周圍揾啦
    [舸兒回覆04/21/2012 02:02:43]用慣facebook想click LIKE 兜兜的comment tim!
    [版主回覆04/21/2012 01:42:32]點同, 當地明信片要長途跋涉先返到香港, 珍貴好多.

    回覆刪除
  3. 被世界遺忘的小國最難忘的是人情!難忘那一到埠就吃到的新鮮出爐的餡餅!那樣那來自黃巴士居民的盛意邀請!
    [版主回覆04/21/2012 10:30:18]在被世界遺忘的小國內找到被城市人遺忘的人情.

    佢地咁熱情, 的確令人喜出望外.

    回覆刪除
  4. 成為矚目的大城, 繁華便利而生活水準也高, 代價每每是漸漸失卻人性和諧的一面, 這些小國也許因為被遺忘, 才能保留那原有地道的風俗人情.

    你這兩張加了效果的圖做得很美, 有戲劇性的插畫作品 ^^
    [迪更思回覆04/21/2012 23:02:03]看了你們的相也覺得他們生活水準不錯, 而且能保有對外人的熱情, 實在難得!
    [版主回覆04/21/2012 22:13:21]其實當地人生活水準也不算低. 但對遊客的熱情, 實在令人難忘.

    回覆刪除
  5. 完全不知道這兩國在那裡!
    btw, HDR 的照片看來有點假!
    [版主回覆04/21/2012 22:21:36]正常呀. 所以通常會同人講去高加索地區. 會多d人大約知0係邊.

    其實hdr本身不假. 係果個software既效果先會比到假既感覺. 亦係果種疑幻疑真既感覺, 帶給人新鮮感. 不過, 間中整一兩幅就好夠了.

    btw, 有地方既一定揀座地喇叭.

    回覆刪除

  6. 兩個小國原來就响土耳其隔離
    HDR效果幾得意
    [版主回覆04/22/2012 10:08:18]我都係去到先知原來同土耳其咁近.

    回覆刪除
  7. 真係幾冷門~期待你既遊記
    [版主回覆04/23/2012 16:32:47]我諗緊點寫. 形式應該同以往有d唔同.

    回覆刪除
  8. 嘩! 正呀! 咁都去到,哩兩個小國係高卡索的位置,有着悲慘的歷史,也是古代絲綢之路的其中路線。有冇得去埋亞塞拜彊呀?
    [版主回覆04/23/2012 16:35:04]睇來你想去好耐. 一講就知0係邊同佢地既歷史.

    亞塞拜彊, 我因為時間上放唔到咁多假無去. 同團其他團友就去埋, 一共16天,

    回覆刪除
  9. 高卡索曾是我心儀之地, 期待你更多精彩遊記....
    [Keon回覆04/24/2012 13:38:31]我自己都解釋唔到, 曾經好想去, 但而家又無咁大興趣掛?!
    [版主回覆04/23/2012 16:35:46]點解 "曾是" 既?

    回覆刪除
  10. LIKE
    嘩!你們去d咁冷門地方!!確實係旅遊專家!!
    [版主回覆04/24/2012 00:03:11]唔係喎. 你去過好多地方我都未去過. 我諗對你來講, 都無咩地方係冷門.

    回覆刪除
  11. 呢兩幅係相?定油畫?正!
    [版主回覆04/24/2012 23:32:47]本來係相. 搞到似油畫.

    回覆刪除
  12. 有興趣到此一遊! 謝謝分享!
    [版主回覆04/30/2012 09:47:31]見莊主最近又有新blog, 過去睇睇先.

    回覆刪除
  13. 相片拍得漂亮到令人嘩然!!!
    [安妮毛回覆04/30/2012 12:46:17]very nice 多謝介紹。

    而呢個地方好特別,好靚~~
    [版主回覆04/30/2012 09:51:10]這是hdr的效果, 誇張了對比, 色彩, 帶來戲劇化的畫面. 網上都有好多工具幫忙做出hdr的效果. 有d風景相你覺得唔多吸引, 可以拿來一玩. 間中整一兩張都幾特別.

    回覆刪除
  14. HDR 效果非常強烈!
    [版主回覆05/04/2012 00:15:07]都係玩下野. 效果唔強烈就唔過引啦.

    回覆刪除
  15. 你係同兜兜一齊去?
    [版主回覆05/04/2012 00:15:29]係呀, 我係中途join佢地.

    回覆刪除
  16. 真係好美的地方呢,
    祝你有個愉快的周日阿老友記,
    常人選擇看到了希望才堅持,瘋子欲相信堅持了才看到希望。
    ....♥*♥...•*,我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下
    [版主回覆05/06/2012 02:29:19]她的美不止於風光. 的確是個旅行的好地方.

    也祝你周日及母親節快樂.

    回覆刪除
  17. Pandora 香傭講法文2012年5月6日 下午5:15

    so beautiful^^
    [版主回覆05/08/2012 02:41:57]Right, such a beautiful city.

    回覆刪除
  18. 美~~
    [版主回覆07/04/2012 15:49:49]Thank you.

    回覆刪除
  19. Nice photos! Very impressive!! -Mia

    回覆刪除