2006年9月15日 星期五

有粗腳用


經過上次一次用cheap腳影夜景. 的起心肝買番枝好腳. 網友A, 網友B一來就用Gitzo毒我. 就真係差d比佢地毒到, 好彩三節太長, 四節又太貴.  唔係真係中招.

經過一輪網上資詢. budget內又唔太差既定0左去睇SLIK 614, 同Velbon 640.
一拎614上手, 好輕. 

但開了之後, 好似唔係好穩.

好似比起我對幾草野既cheap腳唔係穩好多.  (當然build quality正好多.)

之後太子爺拎枝640. 一望好粗 

一拎上手, e.......都唔係好重手. 

 一開, 真係穩好多.  收埋比枝614都係長dd, 入到手提行李夾. 

諗諗下, 真係隨便影, 用cheap腳都得. 冇理由買枝只係穩少少. 所以都係比多2舊買640.  另外, 加多個61Q波頭.






8 則留言:

  1. 呢D腳架貴唔貴架?

    回覆刪除
  2. 呢個牌子, 大陸做, 算係平平地, 比由網友A, 網友B介紹既Gitzo平一半到.

    回覆刪除
  3. 買左隻好腳架, 長遠來講係好重要. 恭喜晒. . 出街多D 帶理佢, 要用熟佢, 用殘佢.

    回覆刪除
  4. 睇個look好似幾重喎!

    回覆刪除
  5. 個look係幾重型, 不過唔係好重. 1.5kg. 我估我拎去旅行(真係要行果隻)都可以應乎到.

    回覆刪除
  6. 聽講支腳總數要成 2千一蚊, 對我來講真係太太太貴了!!!!

    回覆刪除
  7. 其實腳架只係千幾. 學網友話, 腳架係跟你一世, 長線投資, 唔會成日換. 相比相機, 手機成日換model, 成日換, 其實呢個價錢我都接受到. 不過我都懷疑到底值唔值, 好似你話HiFi cable, 都話係買佢個design, R&D, 手功. 但腳架真係得幾條碳纖, 真係睇唔到有咩特別既設計.  

    回覆刪除